Zarządzanie Wiedzą - Szkolenie dla Firm

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Eurokadry

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Wiedzą - Szkolenie dla Firm - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Jedną z najważniejszych przewag konkurencyjnych, jakie posiadają przedsiębiorstwa jest wiedza. Jak ją gromadzić? Jak nią zarządzać? Jak wykorzystywać wiedzę do rozwoju przedsiębiorstwa, a przede wszystkim jak uczynić z wiedzy oręż w walce konkurencyjnej? Wiedza i umiejętności zdobyte na szkoleniu pozwolą skutecznie i efektywnie zarządzać wiedzą. Szkolenie odpowie na pytania jak ją gromadzić, jak sprawić by wiedza zgromadzona w przedsiębiorstwie była prawidłowo wykorzystywana.

    Moduł I: ZARZĄDZANIE WIEDZĄ – WYZWANIE DLA BIZNESU
    • Rozwój wiedzy – szanse i zagrożenia
    • Sylwetka specjalisty ds. zarządzania wiedzą
    • Determinanty zarządzania wiedzą
    • Zagrożenia w zarządzaniu
    Moduł II: KLUCZOWE POJĘCIA ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM WIEDZĄ
    • Podstawowa terminologia
    • Składniki, rodzaje i zasoby wiedzy
    • Całościowe podejście do zarządzania wiedzą
    Moduł III: CELE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ
    • Założenia, cele i zadania zarządzania wiedzą
    • Wartość wiedzy
    • Trudności związane z formułowaniem celów zarządzania wiedzą
    Moduł IV: UCZESTNICY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ
    • Macierz kompetencji HR
    • Macierz kompetencji kierowników
    • Macierz kompetencji pracowników
    Moduł V: ELEMENTY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ
    • Lokalizowanie wiedzy
    • Pozyskiwanie wiedzy
    • Rozwijanie wiedzy
    • Dzielenie się i rozpowszechnianie wiedzy
    • Wykorzystywanie wiedzy
    • Zachowanie wiedzy
    Moduł VI: OCENA WIEDZY
    • Szacowanie wartości zasobów wiedzy – trudności i opór
    • Budowanie wskaźników
    • Benchmarking jako metoda oceny kompetencji organizacji
    Moduł VII: WDRAŻANIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ
    • Pierwsze kroki
    • Testowanie nowych struktur i systemów zarządzania wiedzą
    • Znaczenie kultury organizacyjnej i klimatu społecznego
    • Uczestnicy procesu zarządzania wiedzą i ich role

Inne informacje związane z rozwój zasobów ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |