Zarządzanie Rozproszonym Zespołem Pracowników - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Progress Project

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie Rozproszonym Zespołem Pracowników - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem szkolenia jest rozwój praktycznych umiejętności uczestników w zakresie zarządzania zespołem rozproszonym geograficznie.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Zapraszamy wszystkich managerów borykających się z problemami wynikającymi ze specyfiki pracy zespołem rozproszonym geograficznie.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników
    Szkolenie to pozwoli odpowiedzieć m.in. na pytania:
    • od czego zależy efektywność pracy zespołu ?
    • jak podnosić wyniki i efektywność wykorzystując pozafinansowe techniki zarządzania ?
    • od których umiejętności rozpocząć własne doskonalenie
    Czas trwania
    16 godzin dydaktycznych - 2 dni

    Program szkolenia
    1. Firma - szef - zespół - pracownik.
      • Rola celów strategicznych w budowaniu zespołu.
      • Cechy zespołu.
      • Rola kultury organizacyjnej we w zmacnianiu zespołu.
    2. 8 podstawowych ról kierowniczych
      • Autoanaliza.
      • Swot osobisty.
    3. Komunikacja z zespołem rozproszonym
      • Wady i zalety pracy na odległość.
      • Kryteria sukcesu w zarządzaniu Model komunikacji wg. Mehrabiana.
      • Zdobycze techniki ułatwiające proces zarządzania.
    4. Jak umiejętnie budować efektywny zespół pracowników
      • Umiejętności (własne) niezbędne w zarządzaniu zespołem rozproszonym.
      • Kryteria selekcji i rekrutacji jako warunek przyszłych sukcesów w pracy z zespołem.
      • Test na styl kierowania.
      • "Nie czekaj aż się przewróci" - budowanie postaw proaktywnych - zacznij od siebie (Nawyk pierwszy S.R. Covay).
      • Cele grupowe jako sposoby budowania spójności wewnętrznej zespołu.
    5. Rola delegowanie zadań w kierowaniu zespołem rozproszonym geograficznie
      • Pięć kroków w delegowaniu zadań.
      • Jak postępować w przypadku, gdy pracownicy nie wywiązują się z powierzonych im zadań?
      • Delegowania a motywacja.
    6. Motywacja
      • Prezentacja wyników badań Ogólnopolskiego Badania Motywacji.
      • Omówienie najefektywniejszych teorii motywacji.
      • Rola finansowych i poza finansowych motywatorów.
      • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna.
      • Praktyczne ujęcie motywacji w zespole rozproszonym.
      • Szef jako największy z demotywatorów.
      • NLP w motywacji oraz uwzględnienie metaprogramu.
      • Magiczna siódemka - narzędzia badawcze.
    7. Zarządzanie konfliktem w pracy z jednostką i zespołem
      • Sytuacje wpływające na konflikt.
      • Metody kierowania konfliktem.
      • Pięć strategii podejścia do konfliktu.
      • Konflikt a błędy w komunikacji.
      • Konflikt a różnice w postrzeganiu i wartościowaniu świata.
    8. Zarządzanie zmianą w zespole rozproszonym
      • Zespół zachowań cechujący jednostkę w obliczu zmiany.
      • Zarządzanie przez cele (MBO) jako narzędzie wspierające w obliczu zmiany.
    9. Ocena pracownicza
      • Czym jest system oceny pracowniczej w zarządzaniu zespołem rozproszonym.
      • Rola systemu oceny pracowniczej.
      • Analiza korzyści dla organizacji, menedżerów i pracowników z wykorzystania systemu.
      • Rola i miejsce systemu ocen w świetle misji i strategii organizacji i systemu zarządzania personelem zna odległość.
      • Korzyści oraz możliwe zagrożenia oraz błędy w stosowaniu systemu.
    10. Proza dokumentu pt. : "zakres praw i obowiązków"
      • Istota zakresu obowiązków.
      • Rola praw w zakresie obowiązków.
      • Korzyści aktualizacji i analizy okresowej.
    11. Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Inne informacje związane z zarządzanie zasobami ludzkimi

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |