Szczegółowe informacje
I semestr
Semestr zaczyna się sesją integracyjną.
Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak:
narracje w kulturze i mediach,
przekaz medialny- cele, kreacja,
marketing: public relations, reklama,
sprzedaż produktu,
prawo autorskie,
ochrona dóbr intelektualnych,
internet: rola, zasady korzystania, etyka,
proces produkcyjny,
estetyka w nowych mediach
II semestr
Na drugim semestrze studiów studenci mogą wybrać jedną z trzech ścieżek:
zarządzanie produktem
zarządzanie technologią
zarządzanie kontentem portali internetowych
Część zajęć na obu ścieżkach jest wspólna i obejmuje następujące zagadnienia:
budowa i kodowanie struktur multimedialnych
technologie multimediów: oprogramowanie, sprzęt, metodyka.
Na ścieżce zarządzanie produktem omawiane są następujące zagadnienia:
kreowanie treści multimedialnych,
zarządzanie treścią,
modele biznesowe nowych mediów,
marketing nowych mediów,
Na ścieżce zarządzanie technologią omawiane są następujące zagadnienia:
cyfrowe przetwarzania obrazu,
cyfrowe przetwarzanie dźwięku;
animacja,
efekty specjalne;
Na ścieżce zarządzanie kontentem portali internetowych omawiane są następujące zagadnienia:
architektura platform usługowych,
multimedialny kontent rozrywkowy,
strategia rozwoju treści dodanych,
nowe trendy w usługach dodanych;
Zgodnie z obowiązującym prawem, program studiów realizowany jest w postaci wykładów i ćwiczeń. Zajęcia mogą być prowadzone zarówno metodami tradycyjnymi jak i w formie nauczania na odległość - z wykorzystaniem internetu (tzw.: Distance Learning, e-Learning). Zajęcia prowadzone przez obcokrajowców są tłumaczone na język polski.