Szczegółowe informacje
Szkolenie kierowane jest do osób pracujących lub planujących w przyszłości pracować z sieciami handlowymi. Głównym celem szkolenia jest dostarczanie uczestnikom nowych narzędzi do pracy z klientami kluczowymi. Główne narzędzia, które poznają uczestnicy podczas szkolenia pozwolą im zwiększyć efektywność i profitowość planowanych działań promocyjnych. Pozwolą również zbadać skuteczność działań promocyjnych oraz przede wszystkim dostarczą skutecznego narzędzia do porozumienia w negocjacjach rocznych z kupcami w sieciach handlowych.
Korzyści:
• Poznanie nowych dodatkowych narzędzi do pracy z kluczowym klientem,
• poznanie sposobu na ograniczenie kosztów inwestycji w warunki handlowe,
• poznanie nowych możliwości alternatywnej rozmowy z klientem kluczowym innych niż negocjacje warunków handlowych,
• poznanie narzędzi służących do analizy i badania opłacalności działań promocyjnych, co za tym idzie zwiększenie ich efektywności,
• praktyczny aspekt szkolenia – praca z trenerem praktykiem,
• praca na przykładach w życia uczestników szkolenia,
• możliwość otrzymania informacji zwrotnej na temat stworzonych przez siebie narzędzi
Profil uczestnika:
Osoba do której kierowane jest ww. szkolenie to osoba, która pracuje i zarządza na co dzień sprzedażą oraz innymi procesami około sprzedażowymi z klientem kluczowym. Szczególnie dotyczy to osób pracujących z detalicznymi sieciami handlowymi. Przykładem stanowisk obejmujących ww. kompetencje jest: Key Account Manager ( Kierownik ds. rozwoju klienta kluczowego ) , Account Manager ( kierownik ds. rozwoju klienta ), kierownik rejonu sprzedaży itp.. Branża w której osoba pracuje nie ma tutaj dużego znaczenia, bardziej liczy się, że w obowiązkach pracownika występuje konieczność zaplanowania całego procesu biznesowego z punktu widzenia osiągania założonych celów ilościowych i jakościowych. Szkolenie to adresowane jest również do osób, które w przyszłości chciałyby ubiegać się o stanowisko związane z rozwojem i zarządzaniem sprzedażą u kluczowych klientów.
Metody szkolenia:
Wszystkie moduły realizowane są warsztatowo z użyciem następujących narzędzi:
- Ćwiczenia praktyczne grupowe
- Scenki
- Wykład interaktywny
- Burza Mózgów
- Ćwiczenia praktyczne indywidualne
- Dyskusja
- Metoda wady zalet i zalety wad
Czas trwania szkolenia:
3 dni szkoleniowe (24 godziny lekcyjne intensywnych zajęć warsztatowych)