Zarządzanie instytucjami kultury i sztuki

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Zarządzanie instytucjami kultury i sztuki - W ciągu tygodnia - Gdańsk - Pomorskie

  • Cele
    Celem specjalności „Zarządzanie instytucjami kultury i sztuki” jest wykształcenie kadry menedżerskiej, profesjonalistów przygotowanych do objęcia stanowisk kierowniczych w europejskich instytucjach kultury. Student zdobywa praktyczną wiedzę na temat zarządzania takim rodzajem instytucji na wielu poziomach, zarówno merytorycznym (związanym z działalnością podstawową danej instytucji) jak i na poziomie zarządzania w sferze finansów, zasobów ludzkich, marketingu. Student poznaje dzieje kultury i sztuki europejskiej, a także nabywa wiedzę dotyczącą organizacji sektora kultury i jego finansowania w ramach Unii Europejskiej oraz funkcjonowania wybranych instytucji kultury i sztuki w Europie.
  • Szczegółowe informacje

    Absolwent specjalności będzie przygotowany do podjęcia pracy w:

    -                 instytucjach kultury sektora państwowego i samorządowego działających w Polsce i innych krajach UE (muzea, galerie, teatry, kina, filharmonie, biblioteki, domy kultury itd.)

    -                 instytucja państwowych nadzorujących instytucje kultury

    -                 instytucjach samorządowych różnego szczebla sprawujących nadzór nad instytucjami kultury

    -                 prywatnych instytucjach kultury, tworzonych przez firmy, różnego rodzaju organizacje lub osoby prywatne

    -                 firmach współpracujących z instytucjami kultury w zakresie ich działalności podstawowej, finansowej, personalnej, doradczych i szkoleniowych

     

    Przykładowe przedmioty na specjalności Zarządzanie instytucjami kultury i sztuki:

    -           Instytucje kultury w Europie

    -           Kolekcjonerstwo i muzealnictwo europejskie

    -           Europejskie przemysły kultury

    -           Finansowanie instytucji kultury w Europie

    -           Warunki prowadzenia działalności kulturalnej w Polsce

    -           Marketing kultury

    -           Podstawy prawne funkcjonowania instytucji kultury w Polsce

Inne informacje związane z zarządzanie wystawami

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |