Zarządzanie i Planowanie Marketingowe - Kurs - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polski Uniwersytet Wirtualny

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Zarządzanie i Planowanie Marketingowe - Kurs - Online

  • Profil słuchacza / wymogi
    Wszyscy zainteresowani.
  • Szczegółowe informacje
    Na czym polega skuteczna działalność marketingowa? Jaka jest prawidłowa, a więc efektywna kolejność czynności i zadań marketingowych?
    Uczestnicy kursu w czasie jego trwania zdobędą wiedzę i rozwiną swe umiejętności z zakresu organizacji działań marketingowych, analizy strategicznej i zdobywania informacji rynkowych, planowania marketingowego oraz spójnego użycia narzędzi marketingowych. Zawarte w kursie procedury i porady dotyczące postępowania na rynku na pewno okażą się pomocne w praktyce.
    Oprócz zdobywanie wiedzy z zakresu marketingu, uczestnicy kursu, doskonalą swoje umiejętności, realizując projekt grupowy dotyczący planowania działań marketingowych w małej firmie.

    Cel kursu:
    • poznanie metodyki procesu marketingowego,
    • zrozumienie roli oraz zasady użycia specyficznych narzędzi marketingu,
    • zdobycie umiejętności stosowania narzędzi analizy zasobów rynkowych firmy i jej otoczenia,
    • uzyskanie umiejętności planowania i realizowania procesu marketingowego w konkretnej organizacji i jej otoczeniu
    Zawartość kursu:
    1. Wytyczanie rynku i misja firmy.
    2. Eksploracja rynku.
    3. Diagnoza pozycji rynkowej.
    4. Budowa strategii rynkowej.
    5. Planowanie marketingowe.
    6. Organizacja i kontrola marketingowa.
    Czas trwania: maks. 8 tygodni

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |