Z Poradnika Młodego Kierownika, Czyli Jak Współpracować Z Kolegami Po Awansie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Vademecum – Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Z Poradnika Młodego Kierownika, Czyli Jak Współpracować Z Kolegami Po Awansie - W ciągu tygodnia - Katowice - Śląskie

  • Szczegółowe informacje
    Z Poradnika Młodego Kierownika, Czyli Jak Współpracować Z Kolegami Po Awansie.

    Czy Wiesz, Jak Być Dobrym Szefem I Nadal Mieć Kolegów W Pracy ?

    Jeżeli:

    · właśnie awansowałeś, a koledzy jeszcze tego nie zauważyli i nie zawsze robią to, co im „każesz”
    · zastanawiasz się, jak skutecznie wydawać polecenia kolegom i jak je od nich egzekwować?
    · chcesz zbudować partnerskie relacje w swoim zespole to ten warsztat jest dla Ciebie!

    Podczas szkolenia:

    -Przygotujesz się do zarządzania grupą dotychczasowych kolegów
    - Wypracujesz techniki dotarcia i współpracy z pracownikami-kolegami
    -Nauczysz się komunikacji językiem rozwiązań ważnych z punktu widzenia firmy i podwładnego
    -Dowiesz się, jak skutecznie delegować i egzekwować polecenia od długoletnich pracowników-kolegów

    1. Jakim szefem chcę być?
    -Moje obawy – 3 razy M
    -Ekologia bycia szefem – równowaga pomiędzy rolami społecznymi i zawodowymi
    -Zostałem szefem – moje expose

    2. Kontrakt społeczny:
    -Zostałem kierownikiem swoich kolegów – i co dalej?
    -Sytuacja się zmieniła – etapy tworzenia zespołu na nowo
    -Sposoby uzgadniania oczekiwań
    -Wzajemne zobowiązania – czy przyjaźń działa w jedną stronę

    3. W co grają ludzie – czyli transakcje Dorosły– Dorosły w komunikacji ze współpracownikami:
    -Stany „Ja” (Analiza Transakcyjna) i ich praktyczne zastosowanie w kontaktach ze współpracownikami
    -Identyfikowanie stanów „Ja” własnych i współpracowników/kolegów
    -Typy transakcji w relacjach i ich konsekwencje
    -Techniki przenoszenia transakcji krzyżowych na transakcję Dorosły-Dorosły w komunikacji ze współpracownikami/kolegami

    4. Asertywność szefa na co dzień:
    -Rama problemu a rama celu, czyli jak ma pracować mój zespół?
    -Informacja zwrotna – kiedy działa?
    -Drabina przekonań – czyli jak się tworzą schematy myślowe – dlaczego nie mogę się dogadać z kolegą?

    5. Kuferek menadżera – co się przyda każdemu
    szefowi:

    -Delegowanie zadań – jak to zrobić, gdy podwładny jest moim kolegą
    -Egzekwowanie założonych celów i zadań od kolegów i przyjaciół
    -Rozliczanie zadań z elementami rozwijania pracowników i ich umiejętności zawodowych
    -Rozliczanie zadań z elementami dyscyplinowania – sytuacje trudne w zarządzaniu grupą kolegów

    Dorota Jurzystadoświadczony coach ICC, trener biznesu, praktyk i konsultant z zakresu zarządzania. Menadżer wysokiego szczebla z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu spółkami prawa handlowego. W latach 90-tych związana z grupa PPI-ETC, jako dyrektor zarządzający i wiceprezes zarządu RR SERWIS. Poza zarządzaniem zespołami pracowniczymi odpowiadała m.in. za planowanie strategiczne oraz organizację oddziałów zagranicznych w Europie Środkowej (Czechy, Słowacja, Węgry).

    Przekazuje wiedzę w sposób interesujący, dowcipny, maksymalnie wykorzystując zdobyte doświadczenie. Jej ulubione tematy to zarządzanie strategiczne, finanse dla kadr zarządzających, myślenie analityczne, wnioskowanie, podejmowanie decyzji.

    Opinie o jej szkoleniach:

    § Prowadzi zajęcia z energią i humorem § Dobrze przygotowana i rzeczowa § Daje przydatne narzędzia § Ciekawie poprowadzone, duża wartość praktyczna § Wartościowe i ciekawe § Polecam!!!! §

    Temat: Z PORADNIKA MŁODEGO KIEROWNIKA, czyli jak współpracować z kolegami po awansie



    W cenie uwzględniono koszty:
    · 16 godzin warsztatów – ćwiczenia i praktyczne zadania,
    · materiały szkoleniowe i pomocnicze,
    · serwis kawowy,
    · lunch.

    Informacja dodatkowa :

    koszt noclegu w pok. 1-os. ze śniadaniem wynosi:

    · Economy Silesian Hotel** - 120 zł netto
    · Quality Silesian Hotel*** - 155 zł netto.

Inne informacje związane z zachowania organizacyjne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |