Cele szkolenia
- Identyfikacja własnego stylu budowania więzi ze współpracownikami i mocnych stron w zakresie skutecznego oddziaływania na innych w kontaktach w firmie oraz z klientami
- Praktyczne ćwiczenie nowych metod wywierania wpływu w różnych sytuacjach
- Rozwijanie samoświadomości dotyczącej sposobów ulegania wpływom – jak radzić sobie z manipulacją, naciskiem oraz świadome podejmowanie reakcji
Odbiorcy szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą zwiększyć swoje możliwości oddziaływania na współpracowników oraz chcą dowiedzieć się jak radzić sobie z manipulacją.
Metody pracy:
- Gry symulacyjne
- Ćwiczenia
- Dawanie informacji zwrotnej
- Odgrywanie ról
- Prezentacja multimedialna
Czas trwania: 8 godzin (1 dzień)
Szczegóły programu:
- Własny styl i preferowane metody wywierania wpływu:
Diagnoza własnego stylu wywierania wpływu na innych
- Społeczne mechanizmy wywierania wpływu:
Poznanie w praktyce mechanizmów i metody wywierania wpływu w różnych sytuacjach
- Obrona przed manipulacjami:
Metody identyfikowania i obrony przed manipulacją różnymi metodami
- Wywieranie wpływu jako proces zarządzania ludźmi w zespole:
Zdobycie umiejętności wykorzystania metod wywierania wpływu w sytuacjach zarządzania zespołem – motywowanie i rozmowy dyscyplinujące