Trudne Rozmowy z Pracownikami - Rozmowy w Sytuacji Zwalniania Pracownika - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Better Poland

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Trudne Rozmowy z Pracownikami - Rozmowy w Sytuacji Zwalniania Pracownika - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Wrocław - Dolnośląskie

  • Szczegółowe informacje
    Cele szkolenia
    • Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów skutecznej komunikacji w kontaktach międzyludzkich i biznesowych
    • Nauczenie się świadomej komunikacji na poziomie werbalnym i niewerbalnym w kontakcie z pracownikiem
    • Rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie porozumiewania się i przekazywania trudnych informacji
    • Nabycie praktycznych umiejętności prowadzenie trudnych rozmów w sposób asertywny
    Umiejętności rozwijane podczas szkolenia:
    • Utrzymywania pozytywnych relacji z pracownikami
    • Wykorzystanie mowy ciała w kontakcie z pracownikami
    • Sprawnego przekazywania i odbierania informacji
    • Efektywnego komunikowania się przez  bezpośrednio telefon i drogą mailową
    • Rozpoznawania własnego stylu komunikowania się i dostosowywania do odbiorcy
    • Rozwijanie umiejętności kontroli wyrażanych emocji
    • Asertywnego reagowania w trudnych sytuacjach
    • Rozwijanie empatii w kontaktach zawodowych
    Metody pracy:
    • Krótkie wykłady tematyczne
    • Ćwiczenia warsztatowe
    • Praca zespołowa
    • Case studies
    • Informacja zwrotna dla uczestników
    Czas trwania:
    14 godzin (2 dni)

    Szczegóły programu:
    • Rozpoczęcie szkolenia
    • Proces komunikacji i jego etapy
    • Zasady skutecznej komunikacji w kontaktach ze współpracownikami i pracownikami
    • Czynniki sukcesu w komunikacji Kontynuacja analizy czynników ułatwiających efektywną komunikację i racjonalne wywieranie wpływu
    • Efektywne prowadzenie rozmów. Rozmowa oceniająca i wręczanie wypowiedzenia jako przykład trudnych rozmów
    • Asertywność w komunikacji w sytuacjach trudnych i emocjonalnych
    • Trudne emocjonalnie sytuacje w komunikacji. Zarządzanie własnymi emocjami
    • Case study
    • Podsumowanie szkolenia

Inne informacje związane z planowanie zasobów ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |