Program:
- Kompetencje komunikacyjne w procesie: delegowanie - monitorowanie - ocena efektów działań
- Zasady skutecznej komunikacji
- Udzielanie informacji zwrotnej - ocena pracownicza
- Komunikacja w sytuacjach trudnych - rozwiązywanie konfliktów
- Delegowanie zadań
- Przeszkody w delegowaniu
- Sześć zasad delegowania
- Elementy zarządzania czasem
- Monitorowanie i koordynowanie realizacji celów i zadań
- Motywowanie pracowników
- Dobór pracowników do poszczególnych zadań ze względu na ich predyspozycje i kompetencje
- Budowanie odpowiedzialności pracownika - zaangażowanie i identyfikacja
- Indywidualne podejście do pracowników - elastyczność w prowadzeniu rozmów z różnymi typami osób
- Strategie motywacyjne pracowników
- Pozafinansowe elementy motywacyjne
Metody szkoleniowe:
Zajęcia mają charakter
warsztatowy. Około 30 % czasu zajmuje omówienie przez trenera danego zagadnienia. Pozostałe 70% czasu jest przeznaczone na przećwiczenie przez uczestników poznanych umiejętności. Każdy z omawianych punktów związany jest z ćwiczeniami, pozwalającymi na
praktyczne opanowanie omawianych treści. Mają one formę scenek, symulacji i inscenizacji (z wykorzystaniem dyktafonu lub kamery). Ćwiczenia poprzedzane są prezentacjami i omawiane - tak, by każdy z uczestników otrzymał istotne dla korekty swoich zachowań informacje zwrotne.
warunki organizacyjne
- Czas trwania: każda część to 14 godzin zajęć (w godzinach 9.00 - 17.00)
- Inwestycja: 800 zł. Cena obejmuje: koszt udziału w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu.
- Zniżki: Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby proponujemy 10% zniżki dla każdego kolejnego uczestnika, 40% dla studentów
- Zgłoszenie: W pierwszej kolejności prosimy o kontakt telefoniczny (032-352 60 70) lub mailowy i dokonanie wstępnej rezerwacji. Pełnoprawną rezerwację otrzymuje się po przesłaniu do nas wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego (faksem i listownie)
- Płatność: w terminie 7 dni po szkoleniu, na podstawie otrzymanego rachunku