Techniki Profesjonalnej Sprzedaży - Szkolenie dla Firm

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Falco Grupa Doradczo-Szkoleniowa

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Techniki Profesjonalnej Sprzedaży - Szkolenie dla Firm - W ciągu tygodnia - Bydgoszcz - Kujawsko-Pomorskie

  • Szczegółowe informacje
    Uczestnicy: Szkolenie może być poprowadzone tak, aby uwzględniać specyfikę branży i przyjęty w firmie model rozmów handlowych (spotkania, wysyłana oferta, rozmowy telefoniczne). Szkolenie może być realizowane na poziomie podstawowym (np. dla nowych pracowników) lub zaawansowanym (handlowcy z doświadczeniem, chcący rozwiązać konkretne problemy). Szkolenie prowadzą trenerzy praktycy z doświadczeniem w rozmowach handlowych.

    Kształtowane postawy:
    • Trener dąży do zmotywowania uczestników do świadomego panowania nad przebiegiem rozmowy z klientem.
    • Uczestnicy mają poczuć się pewnie w kluczowych momentach rozmowy, np. budowanie relacji, negocjacje cenowe, zastrzeżenia.
    Nowe umiejętności:
    • Budowanie relacji z klientem poprzez swoje zachowanie.
    • Budowanie sobie w oczach klienta autorytetu doradcy.
    • Poznawanie potrzeb i motywów zakupu klienta.
    • Rozpoznawanie i dopasowanie się do typu klienta.
    • Prezentowanie oferty/ produktu w języku korzyści.
    • Prezentowanie oferty/ produktu w odniesieniu do potrzeb klienta.
    • Porównywanie się z konkurencją. 
    • Reagowanie w sytuacji zastrzeżeń.
    • Rozmowy o cenie, rabatach.
    • Zamykanie transakcji. Nakłanianie klienta do decyzji o zakupie.
    Nowa wiedza z zakresu:
    • Standardów prowadzenia rozmów handlowych.
    • Wykorzystania mowy ciała w kontakcie handlowym.
    • Etapy rozmowy handlowej i zachowanie na każdym z nich.
    • Konkretne rozwiązania trudnych sytuacji zgłaszanych przez uczestników.
    • Najczęstsze błędy w rozmowach z klientami  i ich unikanie.
    Szczegóły:
    1 - 3 dni,
    6 - 10  ćwiczeń dziennie.

    Szkolenie może być realizowane w formie treningu z kamerą video. Uczestnicy mają za zadanie poprowadzenie rozmowy z klientem w oparciu o przygotowane przez trenera  symulacje rzeczywistych rozmów handlowych.
    • Porównują swoje umiejętności,
    • Trenują \"do skutku\" poprawiając swoje błędy i nawyki.
    • Możliwy trenerski raport indywidualny dla każdego uczestnika, wskazujący mocne strony i kompetencje wymagające doskonalenia.

Inne informacje związane z handel

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |