Studium dla Wyższej Kadry Kierowniczej "Euromenedżer XXI Wieku" - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerow

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studium dla Wyższej Kadry Kierowniczej "Euromenedżer XXI Wieku" - Zaoczne - Gdańsk - Pomorskie

  • Cele
    * przekazanie w syntetycznej formie najnowszych zdobyczy wiedzy w dziedzinach ważnych dla polskiej praktyki zarządzania
    * uświadomienie potrzeby stosowania metod zarządzania wypróbowanych w wiodących przedsiębiorstwach
    * wskazanie możliwości wdrożenia najnowszych metod zarządzania
    * poznanie światowych trendów w zakresie zarządzania
    * uzyskanie syntetycznej wiedzy w dziedzinach istotnych dla praktyki zarządzania w Polsce
    * otrzymanie praktycznych wskazówek dotyczących sposobów wdrażania najnowszych metod zarządzania
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studium Menedżerskie “EUROMENEDŻER XXI WIEKU” przeznaczone jest dla wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
  • Szczegółowe informacje
    Zajęcia prowadzone są nowoczesnymi metodami partycypacyjnymi z przykładami i ćwiczeniami.
    Czołowi trenerzy i wykładowcy Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, mający bogate doświadczenie praktyczne, dydaktyczne i naukowe.

    NOWE TRENDY W MARKETINGU
    Jak radzą sobie firmy na coraz bardziej konkurencyjnych rynkach?
    • Ograniczenia klasycznego marketingu
      • problemy z obsługą klienta
      • indywidualizacja potrzeb
      • problemy z lojalnością klienta
      • problemy z mierzalnością działań marketingowych
    • Kierunki ewolucji zarządzania marketingowego
      • jaka będzie rola marketingu w najbliższych latach?
    • Nowe zjawiska w marketingu
      • konsekwencje informatyzacji
      • neuromarketing
      • budowanie lojalności
      • mass customization
      • opłacalność inwestycji marketingowych
    FINANSOWANIE ROZWOJU FIRMY
    Zanim zainwestujesz sprawdź, kiedy odzyskasz środki i ile zarobisz
    • Finansowanie rozwoju firmy
      • dźwignia finansowa, czyli wzrost za cudze pieniądze
    • Narzędzia i metody analizy przepływów pieniężnych
      • kapitalizacja i dyskontowanie
      • wartość bieżąca netto - NPV
      • wewnętrzna stopa zwrotu - IRR
      • czas zwrotu nakładów - DPB
      • interpretacja otrzymanych wyników
    • Konstrukcja modeli analitycznych - założenia i szacunki
      • przepływy pieniężne
      • czas
      • koszt kapitału
    • Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności
      • analiza wrażliwości
    • Wybrane symulacje w arkuszu kalkulacyjnym - prezentacja
    ZARZĄDZANIE Z WIZJĄ
    Jak pogodzić myślenie strategiczne z gaszeniem pożarów w firmie?
    • Tendencje w gospodarce światowej
      • zmiany w warunkach prowadzenia biznesu
      • otoczenie międzynarodowe a sytuacja polskich firm
      • przewidywanie zmian w otoczeniu firmy
      • zmiany przystosowawcze w firmach: typowe rozwiązania (benchmarking)
    • Wizja firmy
      • z czego powinna się składać wizja firmy?
      • jak tworzyć wizję, czyli zarządzanie wiedzą w firmie?
      • jak wykorzystać wizję jako narzędzie zarządzania?
      • przykłady wizji firm w Polsce
    • Wizja a kultura organizacyjna
      • jak przekładać wizję na codzienną pracę?
      • wizja a kształtowanie kultury organizacyjnej
      • wizja - wartości - kultura
      • jak znaleźć czas na myślenie o przyszłości?
      • jak obronić się przed naporem spraw bieżących?
    • Wizje i halucynacje, czyli jak się bronić przed nadmiarem ambicji
    SZTUKA PREZENTACJI
    Czyli jak dobrze wypaść w mediach?
    • Współpraca z mediami: symbioza czy walka?
      • jak zapewnić sobie dobre publicity
      • kulisy funkcjonowania mediów
      • jakie są twoje obowiązki wobec mediów i mediów wobec ciebie
    • Wystąpienie przed publicznością
      • opanowanie tremy
      • techniki komunikacji
    • Wypowiedź przed kamerą
      • wywiad
      • komentarz
      • w studio „w biegu”, na konferencji prasowej
    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
    Jak dokonać zmiany w firmie poprzez skuteczną realizację projektów?
    • Główne procesy w ramach zarządzania projektami
      • procesy i projekty
      • procesy w ramach zarządzania projektami
    • Budowa systemu zarządzania projektami w firmie
      • organizacja zarządzania projektami
      • narzędzia zarządzania projektami
      • metodyka projektowa
      • kwalifikacje
    • Wpływ struktury organizacyjnej na przebieg realizacji projektu
      • struktura funkcjonalna i projektowa
      • struktury macierzowe
    • Rola kierownika projektu.
      • odpowiedzialność kierownika projektu
      • cechy osobowości i charakteru
    • Cykl życia projektu
      • fazy: inicjowania, planowania, realizacji, zamknięcia
    • Metodologie projektowe
      • PMI
      • PRINCE2
      • IPMA
    BUDOWANIE AUTORYTETU PRZYWÓDCY
    Jak wykorzystać techniki perswazyjne w budowaniu autorytetu?
    • Kompetencje przywódcy
      • psychosocjologiczne podstawy władzy
      • identyfikacja kluczowych kompetencji przywódczych w mojej branży
      • diagnoza indywidualnego potencjału i stylu
    • Autoprezentacja przywódcy
      • wrażenie, które pozostawiamy - czym jest budowane
      • zasady retoryki (sztuki przemawiania)
      • wystąpienie publiczne jako komunikat perswazyjny
    • Techniki komunikacji i perswazji - narzędzie wpływu przywódcy
      • wykorzystanie praw wpływu społecznego
      • wskaźniki odniesienia czyli omijanie świadomego oporu pracownika
      • bank perswazyjnych konstrukcji językowych pomocnych w praktyce

Inne informacje związane z zarządzanie w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |