Studia Podyplomowe-Zarządzanie Rozrywką - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSB-Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Zarządzanie Rozrywką - Zaoczne - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Studia poświęcone zagadnieniu zarządzania rozrywką mają na celu przygotowanie słuchaczy do kompleksowego zarządzania szeroko pojętą kulturą masową. By przedsięwzięcie rozrywkowe mogło ujrzeć światło dzienne potrzebny jest sztab wykwalifikowanych specjalistów potrafiących zadbać o każdy szczegół organizacyjny.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia skierowane są do wszystkich zainteresowanych działaniem w sferze kultury i rozrywki: animatorów kultury, impresario i menedżerów artystycznych oraz tych, którzy dopiero planują karierę na tej ścieżce zawodowej. Zasady rekrutacji 1. Słuchaczami studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu mogą zostać absolwenci wyższych studiów zawodowych, inżynierskich, magisterskich lub innych równorzędnych. 2. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. 3. Warunkiem przyjęcia jest złożenie kompletu następujących dokumentów: Niezbędne dokumenty * kwestionariusz osobowy oraz podanie do Rektora WSB (dostępnego również w informatorze oraz w Biurze Informacji i Rekrutacji) * odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych * 1 zdjęcie legitymacyjne * kserokopia dowodu osobistego * dowód uiszczenia opłaty wpisowej na konto w wysokości 200 zł lub dowodu wpłaty w kasie Uczelni
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe - Zarządzanie Rozrywką

    PROGRAM ZAJĘĆ:

    1. Prawne aspekty rozrywki (12 godz.)
    2. Etyka i kultura w rozrywce (12 godz.)
    3. Finanse w rozrywce (12 godz.)
    4. Promocja w rozrywce (12 godz.)
    5. Impresariat artystyczny i publishing (8 godz.)
    6. Angielski w rozrywce (8 godz.)
    7. Kulturoznawstwo (12 godz.)
    8. Metody, środki i narzędzia PR (12 godz.)
    9. Medioznawstwo (12 godz.)
    10. Strategie i techniki negocjacji / negocjacje w rozrywce (12 godz.)
    11. Marketing (8 godz.)
    12. Psychologie reklamy (8 godz.)
    13. Organizacja i zarządzanie (8 godz.)
    14. Zarządzanie informacją (8 godz.)
    15. Zarządzanie projektem w rozrywce (8 godz.)
    16. Sylwetka nowoczesnego menedżera (4 godz.)
    17. Kierowanie ludźmi (8 godz.)
    18. Media relations - kształtowanie kontaktu z mediami (12 godz.)
    19. Wizerunek marki w rozrywce (8 godz.)
    20. Zarządzanie talentami (4 godz.)

Inne informacje związane z zarządzanie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |