Studia Podyplomowe-Zarządzanie marketingowe - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Zarządzanie marketingowe - Zaoczne - Szczecin - Zachodniopomorskie

  • Cele
    Celem studium jest dostarczenie słuchaczom niezbędnej wiedzy na temat zasad marketingu, technik marketingowych i marketingowych działań operacyjnych oraz doskonalenie umiejętności budowania efektywnych strategii marketingowych.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Adresatami studiów podyplomowych na kierunku „Zarządzanie marketingowe” są osoby posiadające wyższe wykształcenie i będące menadżerami niższego, średniego i wyższego szczebla zarządzania oraz planujące i realizujące się zawodowo w obszarze związanym z prowadzeniem własnej firmy.
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe
    Zarządzanie marketingowe


    Zarządzanie marketingowe to nie tylko planowanie promocji produktów czy usług. To przede wszystkim planowanie, jakie produkty czy usługi mają największe szansę powodzenia w warunkach makro i mikroekonomicznych gospodarki rynkowej i za jaką cenę. To odpowiedź na pytanie: jak poznać i wyprzedzić konkurencję? Studium pozwala na zrozumienie znaczenia zarządzania marketingowego we współczesnych organizacjach działających w warunkach szybko zmieniającego się otoczenia.

    Metodyka: Zajęcia prowadzone są przede wszystkim za pomocą interaktywnych metod pozwalającym słuchaczom na poznanie poszczególnych narzędzi marketingowych i ich wykorzystanie w ich codziennej pracy. Zajęcia prowadzone są przez specjalistów z zakresu objętego tematyką studiów.

    Tematyka studiów
      
    BLOK WPROWADZAJĄCY
        
    Podstawy ekonomii menedżerskiej
    Wstęp do organizacji i zarządzania
    Elementy prawa gospodarczego
    Wstęp do zarządzania marketingowego


    BLOK – MARKETING W UJĘCIU OPERACYJNYM
        
    Zachowania konsumentów
    Zarządzanie produktem
    Zarządzanie ceną
    Zarządzanie promocją
    Techniki sprzedaży i obsługi klienta
    Wprowadzenie do Public Relations
    Zarządzanie dystrybucją
    Zarządzanie działem sprzedaży
    Programy lojalnościowe
    Prognozowanie sprzedaży
    e-marketing


    BLOK – MARKETING W UJĘCIU STRATEGICZNYM
        
    Podstawy zarządzania strategicznego
    Strategiczne planowanie marketingowe
    Organizacja działalności marketingowej
    Plan marketingowy
    Euromarketing
    Planowanie badań marketingowych
    Analiza marketingowa w przedsiębiorstwie


    BLOK UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH

    Przywództwo i zarządzanie zespołem
    Autoprezentacja – kreowanie wizerunku menedżera
    Negocjacje w biznesie
    Gra decyzyjna

    Seminarium dyplomowe

        


Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |