Studia Podyplomowe w Zakresie Coachingu i Mentoringu - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe w Zakresie Coachingu i Mentoringu - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów jest wielostronne przygotowanie teoretyczne i praktyczne osób prowadzących działania skupione na rozwoju jednostki. Celem coachingu jest pomoc drugiej osobie w osiąganiu jej życiowych i zawodowych celów oraz przekraczanie jej wewnętrznych ograniczeń i ułatwianie funkcjonowania w zespole. Wielopoziomowe umiejętności coacha kształcone są na poziomie elementarnym (coaching przez małe „c”) oraz mistrzowskim, transformacyjnym. Kwalifikacje te wymagają wydobywania z ludzi tego, co w nich najlepsze, wspomagania indywidualnego rozwoju oraz koncentrowania się na kluczowych czynnikach sukcesu zawodowego i życiowego.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Adresatami studiów podyplomowych są absolwenci wyższych uczelni (studia I lub II stopnia), w szczególności osoby zajmujące się kształceniem i rozwojem ludzi, menedżerowie zasobów ludzkich, kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji, osoby zainteresowane swoim rozwojem, doradcy i konsultanci, terapeuci i pedagodzy. WARUNKI PRZYJĘCIA: odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów licencjackich, inżynierskich lub magisterskich; formularz podania; 3 podpisane fotografie formatu legitymacyjnego; zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia nauki (termin ważności 6 miesięcy); dowód osobisty do przedłożenia oraz kserokopia dowodu osobistego; dowód wpłaty wpisowego i czesnego;
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe w Zakresie Coachingu i Mentoringu

    PROGRAM STUDIÓW OBEJMUJE ZAJĘCIA Z ZAKRESU:
    · podstawowych założeń coachingu,
    · psychologii coachingu,
    · komunikacji i porozumiewania się,
    · poziomów uczenia się i rozwoju,
    · procesu coachingu i roli przekonań,
    · organizacji, rodzajów i programów rozwoju coachingu i mentoringu,
    · strategii i narzędzi coachingowych,
    · zmian stanu klienta i modelowania wzorców,
    ·Organizacja coachingu i mentoringu.





Inne informacje związane z coaching

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |