Szczegóły Studia Podyplomowe-Studia Menedżerskie - Zaoczne - Toruń - Kujawsko-Pomorskie
-
Cele
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom wiedzy niezbędnej w zarządzaniu współczesną firmą na rynku europejskim i reprezentowaniu jej w kontaktach zewnętrznych, jak również doskonalenie tych umiejętności, które uczynią kompetencje menedżerskie trwałym czynnikiem przewagi konkurencyjnej.
-
Profil słuchacza / wymogi
Studia skierowane są do kadry menedżerskiej przedsiębiorstw handlowych, usługowych i produkcyjnych, jak również do wszystkich tych, którzy w różnym stopniu uczestniczą w podejmowaniu strategicznych decyzji w firmie.
-
Szczegółowe informacje
Studia Podyplomowe-Studia Menedżerskie
Zajęcia i kadra
W trakcie zajęć słuchacze zdobędą m.in. wiedzę z zakresu komunikacji, zarządzania strategicznego oraz będą doskonalić umiejętności negocjacji. Zajęcia w formie ćwiczeń, studiów przypadków, warsztatów i wykładów pozwalają na praktyczne zapoznanie się z omawianymi zagadnieniami. W ramach studiów realizowana będzie gra strategiczno-menedżerska, która obejmie najważniejsze obszary działalności firmy, uwzględni niepewność działania, ryzyko decyzyjne, konkurencję i elastyczność zachowań.
Kadrę dydaktyczną stanowią wykładowcy akademiccy oraz praktycy życia gospodarczego z dużym doświadczeniem w zarządzaniu różnymi aspektami działalności przedsiębiorstwa.
Program
1. Otoczenie firmy i formy organizacyjno-prawne (8 godz.)
2. Psychologia kierowania (8 godz.)
3. Negocjacje w biznesie (8 godz.)
4. Sylwetka nowoczesnego menedżera (8 godz.)
5. Budowanie zespołu i kierowanie ludźmi (8 godz.)
6. Analiza finansowa (8 godz.)
7. Rachunkowość zarządcza. Controlling (8 godz.)
8. Zarządzanie biznesem (small biznes) (6 godz.)
9. Marketing (8 godz.)
10. Źródła finansowania (8 godz.)
11. Komunikacja społeczna (8 godz.)
12. Zarządzanie strategiczne (8 godz.)
13. Bankowa obsługa przedsiębiorstw (6 godz.)
14. Zarządzanie informacją (8 godz.)
15. Symulacje decyzyjne (16 godz.)
Kompleksowa gra biznesowa „PROMAR” ukierunkowana na kształtowanie pożądanych cech i umiejętności menedżerskich
(konkurencyjna gra marketingowo-finansowa)
16. Zarządzanie kadrami i systemy motywacyjne (8 godz.)
17. Zarządzanie cyklem życia produktu (8 godz.)
18. Biznesplan (8 godz.)
19. Optymalizacja podatkowa (8 godz.)
20. Analiza konkurencji w biznesie (4 godz.)
21. Zarządzanie projektem (8 godz.)
22. Narzędzia i techniki zarządzania firmą (8 godz.)
23. Seminarium dyplomowe (6 godz.)