Szczegóły Studia Podyplomowe- Public Relations - Zaoczne - Poznań - Wielkopolskie
Zajęcia prowadzą uznani wykładowcy akademiccy oraz doświadczeni praktycy życia codziennego – rzecznicy prasowi, przedstawiciele mediów (dziennikarze prasowi, telewizyjni i radiowi), osoby posiadające własne firmy reklamowe, firmy PR: Joanna Kardasz-Dyc politolog, dziennikarz z kilkunastoletnim doświadczeniem związana najpierw radiem, potem największymi wielkopolskimi dziennikami, obecnie reporter i wydawca w Wielkopolskiej Telewizji Kablowej oraz autorka dwóch programów publicystycznych. Właścicielka firmy szkoleniowej z zakresu współpracy z mediami i organizacji imprez firmowych.
dr Waldemar Rydzak adiunkt w Katedrze Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, specjalizuje się w planowaniu strategicznym, zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych oraz Internet PR. Autor publikacji z zakresu komunikowania w sytuacjach kryzysowych oraz transformacyjnego PR. Doradzał kadrze zarządzającej wielu polskich i zagranicznych firm (m.in. Polskiej Telefonii Cyfrowej, PKN Orlen, Południowemu Koncernowi Energetycznemu, METRO Group).
dr Jacek Trębecki specjalizuje się w relacjach z mediami, relacjach wewnątrz przedsiębiorstwa, psychologii wywierania wpływu. Od 1994 roku wiceprezes agencji public relations Prelite PR. Twórca i wydawca pierwszego w kraju i jednego z czołowych w Europie Środkowej periodyku w całości poświęconego public relations - Piar.pl.
Program
Studium podyplomowe trwa dwa semestry i obejmuje 180 godzin zajęć.
1. Marketing a PR (10 godz.)
2. Zarządzanie marką (8 godz.)
3. Negocjacje (8 godz.)
4. Media relations (15 godz.)
5. Monitoring mediów (4 godz.)
6. PR w kryzysie (12 godz.)
7. Wykorzystanie Internetu w PR (8 godz.)
8. Lobbing a Public Affairs. Relacje inwestorskie (8 godz.)
9. Internal PR (8 godz.)
10. Kreowanie wizerunku osoby i firmy (15 godz.)
11. Prezentacje i wystąpienia (8 godz.)
12. Język wypowiedzi publicznej. Opracowywanie i redagowanie tekstów PR (8 godz.)
13. Savoir vivre (10 godz.) 14. Wizaż i stylizacja (4 godz.)
15. Eventy (4 godz.)
16. Warsztaty w mediach (radio, telewizja) (10 godz.)
17. Rzecznik prasowy – rola i zadania (6 godz.)
18. Przykłady kampanii PR – studium przypadku (10 godz.)
19. Prawo prasowe i autorskie (10 godz.)
20. Etyka zawodowa (4 godz.)
21. Seminarium (10 godz.)
ORGANIZACJA NAUKI:
Studium podyplomowe trwa dwa semestry i obejmuje 186 godzin zajęć. Zajęcia trwają od piątku (od godz. 16.30) do niedzieli (do godz. 16.00). Spotkania odbywają się średnio raz w miesiącu w budynku WSNHiD przy ul. gen. T. Kutrzeby 10.
WARUNKI ZALICZENIA:
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest uzyskanie wszystkich zaliczeń, zdanie egzaminów, przygotowanie pracy końcowej oraz zdanie egzaminu końcowego obejmującego obronę pracy. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodnie ze wzorem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Inne informacje związane z public relations
Studia Podyplomowe - Public Relations
Centrum: WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Więcej informacjiStudia Podyplomowe - Public Relations dla Insytucji Samorządowych
Centrum: WSHiR-Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości w Poznaniu
Więcej informacjiStudia I Stopnia - Menedżer PromocjiPublic Relations
Centrum: Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych
Więcej informacjiStudia I Stopnia - Zarządzanie Przedsiębiorstwem
Centrum: WSKiZ-Wyższa Szkoła Kominikacji i Zarządzania w Poznaniu
Więcej informacjiCentrum: WSKiZ-Wyższa Szkoła Kominikacji i Zarządzania w Poznaniu
Więcej informacjiStudia I Stopnia - Marketing na rynku motoryzacyjnym
Centrum: WSKiZ-Wyższa Szkoła Kominikacji i Zarządzania w Poznaniu
Więcej informacji