Szczegóły Studia Podyplomowe-Przedsiębiorczość i Biznes - Zaoczne - Wrocław - Dolnośląskie
-
Cele
Cel studium * nauczenie postaw i działań przedsiębiorczych, w szczególności w zakresie podejmowania samodzielnej działalności gospodarczej, * przygotowanie do samodzielnego organizowania i prowadzenia biznesu o skali małej i średniej, * przekazanie podstawowej wiedzy i umiejętności menedżerskich, * wskazanie nowoczesnych metod prowadzenia biznesu w sferze zarządzania i marketingu.
-
Profil słuchacza / wymogi
Adresaci studium * absolwenci kierunków studiów innych niż ekonomiczne i menedżerskie, zainteresowani rozpoczęciem i prowadzeniem samodzielnej działalności gospodarczej, * osoby przygotowujące lub rozpoczynające działalność gospodarczą, * aktywni menedżerowie poszukujący inspiracji i nowoczesnych metod działania, * osoby wykonujące pracę najemną lub pozostające bez stałego zatrudnienia, zainteresowane zdobyciem nowych perspektyw lub reorientacją zawodową. Wymagane dokumenty: * wypełnione podanie o przyjęcie na studia wraz z ankietą osobową, które można pobrać w Biurze Rekrutacji lub ze strony internetowej, * dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * 3 podpisane imieniem i nazwiskiem zdjęcia o wymiarach 35 x 45 mm (kolorowe lub czarno-białe), * kopia dowodu osobistego (obie strony), * umowa o naukę, podpisana przez Kandydata (2 egzemplarze), * kopia dowodu wniesienia opłaty wpisowej
-
Szczegółowe informacje
Studia Podyplomowe-Przedsiębiorczość i Biznes
Plan studium
1. Przedsiębiorczość i podejście ekonomiczne.
2. Planowanie strategiczne, wyszukiwanie szans i unikanie zagrożeń w biznesie.
3. Zorganizowanie i rozwój działalności gospodarczej.
4. Źródła finansowania biznesu (banki, instytucje i rynki finansowe).
5. Marketing i badania rynku.
6. Organizacja firmy i zarządzanie jej zasobami (ludźmi, majątkiem rzeczowym i finansowym).
7. Zarządzanie projektem.
8. Przygotowanie i realizacja inwestycji. Studia przedinwestycyjne.
9. Biznesplany.
10. Informatyka i internet w biznesie.
11. Wycena biznesu.
12. Techniki prezentacji i promocji (osoba, firma, produkt, projekt).
13. Negocjacje.
14. Techniki sprzedaży.
15. Rozwój biznesu a polityka zrównoważonego rozwoju Unii Europejskiej.
16. Seminarium.