Szczegółowe informacje
Studia są adresowane do osób kształtujących politykę komunikacyjno-informacyjną przedsiębiorstw. Słuchaczami studiów mogą być absolwenci różnych kierunków studiów, w tym m.in. ekonomiczno – społecznych planujący rozwój własnej kariery zawodowej w kierunku dziennikarstwa, osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami w administracji publicznej szczebla lokalnego i regionalnego,
w organizacjach pozarządowych, np. rzecznicy prasowi, pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji oraz służb public relations. Słuchacze zdobędą kwalifikacje w zakresie zarządzania informacją w przedsiębiorstwie, pracy dziennikarskiej i innych zawodów związanych z komunikacją społeczną, np. public relations. W programie studiów przewidziano między innymi przedmioty: społeczeństwo informacyjne, systemy medialne, zarządzanie organizacją, zarządzanie zasobami ludzkimi, polityka komunikacyjna przedsiębiorstwa, prawo prasowe i autorskie, ekonomika i rynek mediów, reklama w mediach, techniki i narzędzia public relations, sztuka wystąpień publicznych, dziennikarskie formy radiowe i telewizyjne, warsztaty dziennikarskie. Planowane jest zbiorcze wydanie prac uczestników studiów przygotowanych podczas warsztatów dziennikarskich. Zajęcia dydaktyczne w formie wykładów, ćwiczeń i warsztatów (w liczbie 208 godz. podczas 14 zjazdów sobotnio – niedzielnych) będą prowadzić pracownicy naukowi SGGW i innych polskich uczelni oraz praktycy.
Kierownik studiów: dr inż. Ewa Jaska
Czas trwania studiów: 2 semestry
Zasady naboru: według kolejności zgłoszeń
Liczba miejsc: 30