Atuty kierunku:
- Unikatowe w Polsce studia podyplomowe przedstawiające w praktyczny sposób zagadnienia związane z marketingiem internetowym przygotowane we współpracy z RAII, (http://raii.pl/) czyli Rzeszowską Akademią Innowacji Internetowych oraz Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
- Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele znanych w sieci firm, takich jakOnet.pl czy Gadu-Gadu S.A, Nasza-Klasa Sp. z o.o., i K2 Internet S.A.
- Słuchacze pod opieką praktyka przygotują pracę dyplomową w formie kompleksowej kampanii internetowej.
- Patronat merytoryczny nad kierunkiem ma Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacja zrzeszająca największe podmioty rynku internetowego w Polsce.
Absolwenci uzyskają praktyczne umiejętności w zakresie:
- projektowania i przeprowadzania kampanii reklamowych online
- przeprowadzania projektów badawczych w Internecie
- wykorzystania najnowszych trendów w sieci w działalności marketingowej
- podstaw grafiki i animacji 3d
- znajomości podstaw funkcjonowania sieci, pod kątem technologicznym
- wykorzystania wyszukiwarek i pozycjonowania w marketingu
- wykorzystania technologii mobilnych, email marketingu w prowadzeniu kampanii
- wdrażania kampanii PR w sieci
- analizy społecznego wymiaru Internetu
- podstaw prawnych funkcjonowania serwisów i prowadzenia kampanii w sieci
- tworzenia rozwiązań commerce (sklepów internetowych)
- zarządzania zespołem projektowym
Program studiów:
PODSTAWY MARKETINGU W SIECI:
- wprowadzenie do marketingu i PR
- najnowsze trendy w marketingu internetowym
- tworzenie kampanii reklamowych w Internecie
- planowanie strategiczne w Internecie
NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO:
- E-mail marketing
- narzędzia mobilne w marketingu
- podstawy e-commerce
- pozycjonowanie stron internetowych i marketing w wyszukiwarkach
- PR w Internecie
- serwisy produktowe i korporacyjne
TECHNOLOGIE INTERNETOWE:
- podstawy technologii internetowych
- warsztaty graficzne i multimedialne
SPOŁECZNY WYMIAR INTERNETU:
- zachowania konsumentów w Internecie
- najnowsze trendy w sieci
- społeczna przestrzeń Internetu
- socjologia zmian społecznych
ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE:
- budowa i zarządzanie zespołem projektowym
- prawne aspekty Internetu
- seminarium dyplomowe
Czas trwania studiów:
Studia trwają dwa semestry i obejmują 208 godzin zajęć.
Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty oraz w niedziele.
Sposób sprawdzania efektów nauczania:
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie kampanii marketingowej w sieci, z wykorzystaniem wiedzy uzyskanej w trakcie zajęć.