Studia Podyplomowe-Marketing Kultury - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem UW - Uniwersytet Warszawski

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Marketing Kultury - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem spotkań jest:
    - ukazanie perspektyw i możliwości pracy w sektorze kultury
    - inspirowanie studentów do własnej działalności kulturalnej
    - przybliżenie charakteru pracy w sferze kultury
    - konfrontacja wiedzy teoretycznej pozyskiwanej w trakcie zajęć z doświadczeniami praktyków
    - nawiązanie kontaktów z osobami aktywnie działającymi w kulturze
    - pokazanie interesujących miejsc na kulturalnej mapie stolicy
  • Profil słuchacza / wymogi
    Podyplomowe studia skierowane są do:
    - menedżerów - praktyków działających w sektorze kultury
    - pracowników sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w organizację działań kulturalnych
    - absolwentów uczelni artystycznych oraz kierunków humanistycznych związanych z kulturą.
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów opiera się na czterech blokach tematycznych:
    - Międzynarodowe stosunki kulturalne
    - Wiedza o kulturze współczesnej
    - Ekonomika kultury
    - Praktyczne aspekty realizacji działań kulturalnych

    Tytuł    Forma zajęć    Godziny
    MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI KULTURALNE - I semestr
    1. Kultura w prawie i obrocie międzynarodowym    konwersatorium    13
    2. Instytucje międzynarodowej współpracy kulturalnej    konwersatorium    15
    3. Media w obrocie międzynarodowym    konwersatorium    10

    WIEDZA O KULTURZE WSPÓŁCZESNEJ - I semestr
    1.Wiedza o kulturze współczesnej    konwersatorium    12
    2. Polityka kulturalna państw - wybrane przykłady    konwersatorium    10
    3. Kultura i polityka kulturalna w III RP    konwersatorium    10
    4. System legislacji dla sektora kultury w Polsce    konwersatorium    12

    EKONOMIKA KULTURY - II semestr
    1. Rachunkowość dla instytucji kultury    konwersatorium    12
    2. Zarządzanie finansami w instytucjach kultury    konwersatorium    12
    3. Marketing dla instytucji kultury    konwersatorium    16
    4. Zarządzanie wiedzą w sektorze kultury    konwersatorium    12

    PRAKTYCZNE ASPEKTY REALIZACJI DZIAŁAŃ KULTURALNYCH - II semestr
    1. Przygotowanie i realizacja projektów współfinansowanych ze środków UE oraz innych środków pozabudżetowych, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb jednostek samorządu terytorialnego    konwersatorium    18
    2. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w sektorze kultury    konwersatorium    14
    3. Negocjacje i sponsoring w sektorze kultury    konwersatorium    14
    4. PR dla instytucji kultury

Inne informacje związane z administracja publiczna - ogólne

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |