Studia Podyplomowe-Informatyka dla Nauczycieli

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Szkoła Wyższa Przymierza Rodzin im. Bł.Edmunda Bojanowskiego

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Informatyka dla Nauczycieli - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć w ramach przedmiotów: „Technologie informacyjne”, „Informatyka” oraz „Elementy informatyki” w szkołach średnich i podstawowych oraz przygotowanie do stosowania narzędzi informatycznych w nauczaniu innych przedmiotów.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia są skierowane przede wszystkim do nauczycieli różnych specjalności, którzy chcą uzyskać wiedzę z zakresu informatyki, a także jej zastosowań, zwłaszcza w obszarze technologii informacyjnej. Warunkiem przyjęcia na studia jest posiadanie stopnia co najmniej licencjata lub dyplomu ukończenia wyższych studiów.
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe
    Informatyka dla Nauczycieli


    Studia te mają charakter kwalifikacyjny i uprawniają do prowadzenia zajęć z wyżej wymienionych przedmiotów.

    Program Studium

    * podstawy działania i obsługi komputera
    -budowa komputera
    -podstawy użytkowania systemu operacyjnego
    -sieci lokalne


    * programowanie komputerów
    -rozwiązywanie problemów algorytmicznych
    -programowanie


    * przykłady praktycznych zastosowań komputera
    -edycja tekstów i skład komputerowy
    -grafika komputerowa
    -arkusze kalkulacyjne
    -bazy danych


    * wykorzystanie technologii informacyjnej w nauczaniu i metodyka nauczania informatyki
    -Internet
    -Technologia informacyjna
    -Metodyka nauczania informatyki
    * etyczne, prawne i społeczne aspekty informatyki
    * projekt końcowy


Inne informacje związane z informatyka

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |