Studia Podyplomowe-Employer Branding-Atrakcyjność Marki Pracodawcy - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Employer Branding-Atrakcyjność Marki Pracodawcy - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Uczestnicy zapoznają się ze współczesnymi światowymi trendami w zakresie budowania kultury organizacyjnej i marki pracodawcy. W toku praktycznych ćwiczeń i dyskusji grupowych uzyskają wgląd w sposób doskonalenia praktyk HR w celu wzmacniania marki pracodawcy. Budowanie atrakcyjności Marki Pracodawcy stało się w ostatnich dziesięciu latach ważnym wyborem strategicznym wielu organizacji na świecie. Pewnie nie ma takiej firmy, która nie pragnęłaby przyciągać do siebie najlepszych pracowników. Obecnie ponad 85% wartości dodanej produktów i usług ma swoje korzenie nie w technologii, ale w kulturze organizacyjnej. Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej i Great Place To Work® Institute Polska przygotowały studia podyplomowe, które pogłębią wiedzę na temat budowania Marki Pracodawcy.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia są adresowane do menedżerów i praktyków HRM, a także do przyszłych specjalistów działów kadr.
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe
    Employer Branding-Atrakcyjność Marki Pracodawcy


    Tematyka i organizacja zajęć: Program obejmuje 210 godzin zajęć dydaktycznych, realizowanych w formie interaktywnych wykładów, seminariów i ćwiczeń. Tematyka zajęć odnosi się do wiedzy i kompetencji niezbędnych dla nowoczesnego i efektywnego zarządzania kadrami:

    *Budowanie Marki Pracodawcy
    *Tworzenie właściwej kultury organizacyjnej
    *HR benchmarki
    *Rozwijanie talentów
    *Pomiar efektywności programów rozwojowych
    *Budowanie strategii HR wspierającej strategię biznesowa
    *Metody rozwoju kapitału intelektualnego/ludzkiego
    *Tworzenie kultury coachingowej
    *Elastyczność organizacyjna podczas zmian
    *Rozwiązywanie problemów
    *Spójność procesów HR
    *Nowe trendy w zarządzaniu HR


    Warunki zaliczenia: Zaliczenie poszczególnych zajęć w ramach studiów, egzamin (forma testowa) i praca dyplomowa w postaci projektu zmian we własnej organizacji.
     
    Kadra nauczająca: kierownikiem studiów jest Dr Jacek Zakrzewski: Wykładowca, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Kierownik Centrum Pracy i Kariery SWPS, posiada wieloletnie doświadczenia na rynku doradztwa personalnego oraz w tworzeniu programów edukacyjnych. Prowadzący zajęcia to pracownicy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Instytutu Polska Great Place to Work:
    Paweł Bochniarz - Prezes Great Place to Work® Institute Polska. Współautor książki „Budowanie i Pomiar Kapitału Ludzkiego Firm” (Poltext, 2005). Koordynator projektu „Raport o kapitale intelektualnym Polski” zrealizowanego na zlecenie Zespołu Doradców Strategicznych Premiera RP.

    Andrzej Wiszenko - Szef Zespołu Badań Jakościowych i Doradztwa, Great Place to Work® Institute Polska. Praktyk zarządzania w firmach Procter & Gamble oraz Bristol Myers Squibb. Specjalista od coachingu, systemów efektywności sprzedaży oraz zarządzania kompetencjami.  
     
    Dr Maria Zakrzewski - Szef Zespołu Badań Ilościowych, Great Place to Work® Institute Polska. ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu stosowania Metodologii ROI prowadzone przez ROI Instutute oraz Akademię Coachingu akredytowaną przez International Coach Federation. Specjalizuje się m.in. w audycie organizacyjnym, tworzeniu narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, badaniu postaw i zaangażowania pracowników oraz audycie menedżerskim.

    Artur Bartosiński - Konsultant, Great Place to Work® Institute Polska. Certyfikowany trener Fischer Group International w zakresie zarządzania i przywództwa. Współzarządza międzynarodowymi projektami finansowanymi z funduszy europejskich dotyczącymi rozwoju kompetencji pracowniczych za pośrednictwem E-learning oraz blended learning. Autor wielu publikacji dotyczących zarządzania i zarządzania wiedzą zamieszczanych w prasie codziennej i branżowej.

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |