Szczegółowe informacje
Studia Podyplomowe
Employer Branding-Atrakcyjność Marki Pracodawcy
Tematyka i organizacja zajęć: Program obejmuje 210 godzin zajęć dydaktycznych, realizowanych w formie interaktywnych wykładów, seminariów i ćwiczeń. Tematyka zajęć odnosi się do wiedzy i kompetencji niezbędnych dla nowoczesnego i efektywnego zarządzania kadrami:
*Budowanie Marki Pracodawcy
*Tworzenie właściwej kultury organizacyjnej
*HR benchmarki
*Rozwijanie talentów
*Pomiar efektywności programów rozwojowych
*Budowanie strategii HR wspierającej strategię biznesowa
*Metody rozwoju kapitału intelektualnego/ludzkiego
*Tworzenie kultury coachingowej
*Elastyczność organizacyjna podczas zmian
*Rozwiązywanie problemów
*Spójność procesów HR
*Nowe trendy w zarządzaniu HR
Warunki zaliczenia: Zaliczenie poszczególnych zajęć w ramach studiów, egzamin (forma testowa) i praca dyplomowa w postaci projektu zmian we własnej organizacji.
Kadra nauczająca: kierownikiem studiów jest Dr Jacek Zakrzewski: Wykładowca, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Kierownik Centrum Pracy i Kariery SWPS, posiada wieloletnie doświadczenia na rynku doradztwa personalnego oraz w tworzeniu programów edukacyjnych. Prowadzący zajęcia to pracownicy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Instytutu Polska Great Place to Work:
Paweł Bochniarz - Prezes Great Place to Work® Institute Polska. Współautor książki „Budowanie i Pomiar Kapitału Ludzkiego Firm” (Poltext, 2005). Koordynator projektu „Raport o kapitale intelektualnym Polski” zrealizowanego na zlecenie Zespołu Doradców Strategicznych Premiera RP.
Andrzej Wiszenko - Szef Zespołu Badań Jakościowych i Doradztwa, Great Place to Work® Institute Polska. Praktyk zarządzania w firmach Procter & Gamble oraz Bristol Myers Squibb. Specjalista od coachingu, systemów efektywności sprzedaży oraz zarządzania kompetencjami.
Dr Maria Zakrzewski - Szef Zespołu Badań Ilościowych, Great Place to Work® Institute Polska. ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu stosowania Metodologii ROI prowadzone przez ROI Instutute oraz Akademię Coachingu akredytowaną przez International Coach Federation. Specjalizuje się m.in. w audycie organizacyjnym, tworzeniu narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, badaniu postaw i zaangażowania pracowników oraz audycie menedżerskim.
Artur Bartosiński - Konsultant, Great Place to Work® Institute Polska. Certyfikowany trener Fischer Group International w zakresie zarządzania i przywództwa. Współzarządza międzynarodowymi projektami finansowanymi z funduszy europejskich dotyczącymi rozwoju kompetencji pracowniczych za pośrednictwem E-learning oraz blended learning. Autor wielu publikacji dotyczących zarządzania i zarządzania wiedzą zamieszczanych w prasie codziennej i branżowej.