Cele
Cel studium * wprowadzenie do zagadnień handlu elektronicznego, * omówienie specyfiki handlu w środowisku internetowym, * przedstawienie zagadnień konkurencyjności e-przedsiębiorstw, * wdrożenie do rozliczeń finansowych on-line (e-bankowość, e-księgowość), * zorientowanie w elektronicznych źródłach informacji biznesowej, * prezentacja i wybór optymalnego modelu biznesu w Sieci (m.in. B2C, B2B, B2A, B2E), * zapoznanie z podstawowymi technologiami internetowymi e-biznesu (narzędzia i nawigacja www, elementy języka HTML, komunikacja elektroniczna, prezentacje multimedialne, zagadnienia bezpieczeństwa danych i klientów w Internecie itp.), * przekazanie umiejętności obróbki grafiki i fotografii na potrzeby e-handlu, * przedstawienie trendów, możliwości i potencjału rozwojowego poszczególnych branż w Sieci, * zapoznanie z zagadnieniami e-marketingu, * uruchomienie własnego e-handlu – sektor aukcji internetowych, * uruchomienie własnego e-handlu – sklep internetowy, * zapoznanie z aspektami prawnymi i formalnymi biznesu w Sieci.
Profil słuchacza / wymogi
Adresaci studium * małe i średnie firmy działające w tradycyjnych modelach biznesowych (sklepy, punkty usługowe, firmy produkcyjne), * osoby zainteresowane rozpoczęciem własnej e-działalności gospodarczej, * menedżerowie, pracownicy działów handlowych i PR, kadra kierownicza, * przedstawiciele władz samorządowych, * producenci towarów.