Cele
Cel studium
* doskonalenie umiejętności menedżerskich poprzez poznanie zasad zarządzania i pracy w kulturze coachingowej, w której realizowane są zarówno zadania organizacji, jak i efektywny wzrost „ludzkiego kapitału” firmy,
* poznanie struktury procesu coachingu zarówno indywidualnego, jak i grupowego, które pozwalają na skuteczne zarządzanie ludźmi i zespołami,
* poznanie narzędzi coachingu, jaki stosuje menedżer w swoich relacjach z pracownikami,
* poznanie zasad komunikacji interpersonalnej i stylów społecznych, pozwalających na dopasowanie komunikacji do odbiorcy i budowanie skutecznych relacji z pracownikami,
* poznanie zasad coachingu grupowego, czyli zasad zarządzania i rozwoju zespołu.
Patronat nad studium (włącznie z opracowaniem programu warsztatów) objęła Wioletta Małota, certyfikowany Coach ICC (International Coaching Community).
Cele szczegółowe
*zrozumienie zasad pracy menedżera w kulturze coachingowej,
*poznanie zasady procesu coachingu i możliwości jego stosowania w ramach organizacji,
*poznanie struktury coachingu, narzędzi stosowanych w procesie coachingu i umiejętności ich stosowania,
*przyswojenie i przetrenowanie istotnych umiejętności i metod pracy Coacha,
*kształtowanie postawy Coacha,
*zdobycie umiejętności komunikacji interpersonalnej poprzez zdobycie wiedzy o stylach społecznych i wiedzy dotyczących strategii działania, uczenia się i zmiany (wiedza m.in. NLP),
*rozwój szeroko pojętych osobistych kompetencji menedżerskich.
Profil słuchacza / wymogi
Adresaci studium
* menedżerowie średniego i wyższego szczebla zarządzania,
* menedżerowie działu HR,
* trenerzy wewnętrzni, osoby sprawujące role Coacha w organizacji,
* kierownicy projektów, koordynatorzy grup,
* osoby, które będą promowane na w/w stanowiska lub ich celem jest zajmowanie takiego stanowiska.