Studia Podyplomowe-Coaching w Biznesie - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSH-Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Coaching w Biznesie - Zaoczne - Wrocław - Dolnośląskie

  • Cele
    Cel studium

    * doskonalenie umiejętności menedżerskich poprzez poznanie zasad zarządzania i pracy w kulturze coachingowej, w której realizowane są zarówno zadania organizacji, jak i efektywny wzrost „ludzkiego kapitału” firmy,
    * poznanie struktury procesu coachingu zarówno indywidualnego, jak i grupowego, które pozwalają na skuteczne zarządzanie ludźmi i zespołami,
    * poznanie narzędzi coachingu, jaki stosuje menedżer w swoich relacjach z pracownikami,
    * poznanie zasad komunikacji interpersonalnej i stylów społecznych, pozwalających na dopasowanie komunikacji do odbiorcy i budowanie skutecznych relacji z pracownikami,
    * poznanie zasad coachingu grupowego, czyli zasad zarządzania i rozwoju zespołu.

    Patronat nad studium (włącznie z opracowaniem programu warsztatów) objęła Wioletta Małota, certyfikowany Coach ICC (International Coaching Community).
    Cele szczegółowe

    *zrozumienie zasad pracy menedżera w kulturze coachingowej,
    *poznanie zasady procesu coachingu i możliwości jego stosowania w ramach organizacji,
    *poznanie struktury coachingu, narzędzi stosowanych w procesie coachingu i umiejętności ich stosowania,
    *przyswojenie i przetrenowanie istotnych umiejętności i metod pracy Coacha,
    *kształtowanie postawy Coacha,
    *zdobycie umiejętności komunikacji interpersonalnej poprzez zdobycie wiedzy o stylach społecznych i wiedzy dotyczących strategii działania, uczenia się i zmiany (wiedza m.in. NLP),
    *rozwój szeroko pojętych osobistych kompetencji menedżerskich.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Adresaci studium

    * menedżerowie średniego i wyższego szczebla zarządzania,
    * menedżerowie działu HR,
    * trenerzy wewnętrzni, osoby sprawujące role Coacha w organizacji,
    * kierownicy projektów, koordynatorzy grup,
    * osoby, które będą promowane na w/w stanowiska lub ich celem jest zajmowanie takiego stanowiska.
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe - Coaching w Biznesie

    Plan studium
    1. Zasady zarządzania w kulturze coachingowej.
    Rola coachingu w strategicznym zarządzaniu ludźmi.
    Zasady pracy w kulturze coachingowej.
    Miejsce coachingu w zarządzaniu HR.
    Coaching a zarządzanie sytuacyjne.
    Style zarządzania a coaching.
    Coaching a system ocen okresowych.
    Zasady uczenia się i rozwoju dorosłych.
    Pozytywne motywowanie.

    2. Struktura i proces coachingu.
    Cele i zadania coachingu.
    Rodzaje coachingu - naprawczy i rozwojowy.
    Przebieg procesu coachingu.
    Wyznaczanie celów coachingu.
    Postawa coacha, sposoby rozwoju tych kompetencji.

    3. Metody i techniki stosowane w pracy menedżera coacha.
    Zmiana postaw pracowniczych poprzez zmianę przekonań i wartości osoby coachowanej.
    Wywieranie wpływu na pracownika w procesie coachingu.
    Wyznaczanie zadań.
    Challenging i championing.

    4. Zasady komunikacji społecznej.
    Style reprezentacji i metaprogramy - wzorce myślenia i działania ludzi.
    Dopasowanie komunikacji menedżera Coacha do nich.
    5. Zasady komunikacji interpersonalnej.
    Zasady skutecznej komunikacji i komunikacji menedżer coach- podwładny.
    Schemat rozmowy coachingowej - wg metody GROW.
    Udzielanie informacji zwrotnej.

    6. Zarządzanie zespołem - coaching grupowy. Budowanie i rozwój zespołu.
    Budowanie zespołu i rozwój zespołu.
    Rozwiązywanie konfliktów.
    Rozwój zespołu wg koncepcji Johari Windows.

    7. Wywieranie wpływu.
    Społeczne zasady wywierania wpływu.
    Modelling.
    Konsulting.
    Zasady autocoachingu - rozwój własny menedżera.

    8. Seminarium zaliczeniowe.
    Wymiana doświadczeń z procesu coachingu uczestników.
    Przedstawienie swojej pracy zaliczeniowej procesu coachingu na forum grupy.
     

Inne informacje związane z edukacja w biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |