Studia Podyplomowe-Akademia Trenera - Zaoczne

  • Centrum:
  • Typ:
  • Miejsce:
  • Rodzaj:
  • Cena:
  • Komentarz:
    Po zakończeniu studiów absolwent otrzymuje Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych zgodne z przepisami MENiS ze wskazaniem kierunku studiów. Absolwenci otrzymują również Suplement do dyplomu (w języku polskim i angielskim), oparty na modelu opracowanym przez Komisję Europejską, UNESCO/CEPES oraz Radę Europy. Dzięki Suplementowi do dyplomu, wydawanemu w porozumieniu z Biurem Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej (pełniącym rolę The European National Information Centre on Academic Recognit
  • Więcej informacji
Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Akademia Trenera - Zaoczne - Szczecin - Zachodniopomorskie

  • Cele
    Misją studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu jest rozwijanie potencjału ludzi i organizacji w warunkach nowej, zintegrowanej gospodarki unijnej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Podstawowym warunkiem przyjęcia kandydata na studia podyplomowe jest posiadanie co najmniej tytułu licencjata, inżyniera lub dyplomu ukończenia studiów magisterskich. Osoby, które ukończyły szkołę średnią również mogą uczestniczyć w studiach podyplomowych, ale zamiast świadectwa ukończenia studiów podyplomowych otrzymują zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z Rozporządzeniem nr 472 z dnia 12.10.93 r. MEN oraz MPiPS (Dz. U. z 1993 r. Nr 103, poz. 472).
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe
    Akademia trenera


    RAMOWY PROGRAM AKADEMII TRENERA

    I. BLOK WPROWADZAJĄCY

    1. Trening podstawowych kompetencji trenerskich (zajęcia o charakterze interpersonalno-integracyjnym).
    2. Psychologia osobowości. Teoria i praktyka.
    3. Elementy psychologii klinicznej. Psychopatologia.
    4. Trener grupowy. Tożsamość zawodowa i etyka pracy
    .

    II. BLOK: PSYCHOLOGIA W PRACY TRENERA

    1. Psychologia procesu grupowego. Grupa i jej dynamika. Cz.1  
    2. Psychologia procesu grupowego. Grupa i jej dynamika. Cz.2  
    3. Diagnoza psychologiczna uczestników grupy. Struktury charakteru
    4. Praca z oporem i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z grupą. Warsztat.
    5. Komunikacja interpersonalna w pracy trenera. Umiejętności niemanipulacyjnego wywierania wpływu.
    6. Umiejętności prezentacji i autoprezentacji w sytuacji szkoleniowej. Trening aktorski.
    7. Analiza Transakcyjna w pracy trenera - warsztat
    8. Neurolingwistyczne Programowanie-  NLP w pracy trenera
    - warsztat

    III. BLOK: METODOLOGIA PROWADZENIA SZKOLEŃ

    1. Zarządzanie projektem szkoleniowym. Od oferty szkoleniowej do badania efektywności szkoleń-cz.1
    2. Zarządzanie projektem szkoleniowym. Od oferty szkoleniowej do badania efektywności szkoleń-cz.2  
    3. Projektowanie sesji szkoleniowej. Opracowywanie projektu szkoleniowego. Analiza przypadku.
    4. Superwizja - sesja informacji zwrotnych.
    5. Zarządzanie kompetencjami jako element polityki personalnej w firmie
    .

    IV. BLOK PODSUMOWUJĄCY

    1. Konsultacje indywidualne i przygotowanie sesji szkoleniowej
    2. Egzamin dyplomowy - samodzielne przeprowadzenie modułu szkoleniowego

Inne informacje związane z rozwój zasobów ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |