Studia Podyplomowe - Zarządzanie wartością firmy i Strategiczna Karta Wyników - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Humanitas

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie wartością firmy i Strategiczna Karta Wyników - Zaoczne - Sosnowiec - Śląskie

  • Cele
    Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard) - koncepcja monitorowania strategii opracowana przez R. Kaplana i D. Nortona. Wykorzystuje spójny system finansowych i pozafinansowych wskaźników do bieżącej oceny stanu organizacji. Strategiczna Karta Wyników to system mobilizowania ludzi (uznany za rewolucyjny) do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe tj. strategiczne cele ze wskaźnikami dotyczącymi bieżących zadań.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla zajmująca się wyceną wartości dla akcjonariuszy i zarządzaniem strategicznym w przedsiębiorstwach, osoby odpowiedzialne za wdrożenie i realizację strategii w przedsiębiorstwie, zarządzający i pełnomocnicy ds. zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie.
  • Szczegółowe informacje
    1. Budowa przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw.
    2. Teoria Shareholders i teoria Stakeholders.
    3. Dynamika wartości przedsiębiorstwa dla udziałowców.
    4. Analiza wartości strategicznej.
    5. Metody tworzenia wartości.
    6. Wycena wartości strategicznej.
    7. Mierniki wartości firmy.
    8. Zarządzanie wartością strategiczną.
    9. Zarządzanie przez wartość a korzyści akcjonariuszy i innych interesariuszy .
    10. Benchmarking wskaźników jako metoda porównania i wyceny wartości firmy na tle wybranych grup przedsiębiorstw.
    11. Analiza strategiczna i planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie.
    12. Budowa i wdrażanie strategii przedsiębiorstw.
    13. Koncepcje pomiaru efektywności przedsiębiorstw i oceny dokonań i uzyskiwanych wyników.
    14. Zrównoważona Karta Wyników (Balanced Scorecard) na tle innych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami.
    15. Cele, mierniki i perspektywy w Balanced Scorecard.
    16. Problematyka równoważenia się celów organizacji dla różnych grup interesariuszy – mapy strategii.
    17. Praktyczne aspekty implementacji Balanced Scorecard.

Inne informacje związane z zarządzanie firmą

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |