Studia Podyplomowe - Zarządzanie Sprzedażą - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem UW - Uniwersytet Warszawski

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie Sprzedażą - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem Studiów jest uzyskanie przez uczestników pogłębionej, zgodnej z najnowszymi światowymi i europejskimi trendami wiedzy na temat zarządzania nowoczesnym działem sprzedaży, biurem obsługi klienta bądź inaczej zdefiniowanym zespołem sprzedawców. Zadaniem nadrzędnym jest przedstawienie istoty i składowych procesu zarządzania personelem sprzedażowym oraz identyfikacja i omówienie czynników wpływających na skuteczność i efektywność sprzedaży w firmie oraz produktywność jej służb sprzedażowych.

    Ponadto uczestnicy szkolenia zyskają sposobność poznania najnowszych trendów występujących na świecie w zakresie zarządzania personelem sprzedażowym, w szczególności w obszarze motywowania menedżerów ds. sprzedaży i sprzedawców firmy.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Wymagane dokumenty:

    * odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
    * kwestionariusz osobowy
    * kserokopia dowodu osobistego
    * 3 fotografie o formacie 37 x 52 mm
    * deklaracja płatności
  • Szczegółowe informacje
    Absolwent studiów charakteryzuje się zrozumieniem istoty roli menedżera sprzedaży w nowoczesnej, zorientowanej rynkowo firmie.
    W szczególności powinien opanować szereg umiejętności praktycznych, takich jak: wyznaczanie celów i zadań sprzedażowych, opracowywanie strategii i planów sprzedaży, poznanie technik rekrutacji i zasad selekcji personelu sprzedaży, zrozumienie istoty działań motywacyjnych oraz instrumentalne stosowanie narzędzi motywowania, poznanie wybranych metod i zasad komunikacji zadań sprzedażowych, zrozumienie istoty działań kontrolnych w zarządzaniu sprzedażą, zapoznanie się z różnymi kulturami organizacji i wynikającymi z nich rolami szefa sprzedaży.

    Program

    - Rola sprzedawców i menedżerów sprzedaży w nowoczesnej firmie
    - Proces zarządzania działalnością sprzedażową firmy
    - Formułowanie strategii sprzedaży
    - Organizowanie procesu sprzedażowego
    - Kierowanie bieżącą działalnością sprzedażową
    - Szkolenie sprzedawców
    - Kształtowanie wysiłku sprzedażowego
    - Motywowanie sprzedawców
    - Menedżer sprzedaży – zadania, kwalifikacje oraz umiejętności
    - Kontrola i ocena działalności personelu sprzedażowego firmy
    - Wybrane problemy menedżerskie i sposoby ich rozwiązywania

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |