Studia Podyplomowe - Zarządzanie Sprzedażą - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSB-Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie Sprzedażą - Zaoczne - Chorzów - Śląskie

  • Cele
    Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji kierowniczych w działach sprzedaży, handlowych oraz obsługi klienta przez dostarczenie wiedzy oraz kształtowanie i doskonalenie umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania strukturami sprzedażowymi.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia adresowane są przede wszystkim do osób, które w ramach swoich kompetencji zajmują się lub zamierzają zajmować się zarządzaniem sprzedażą kierowników sprzedaży, dyrektorów handlowych, kierowników biur obsługi klienta. Złóż wymagane dokumenty osobiście, pocztą elektroniczną lub faksem * Podanie do Dziekana Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie WSB w Poznaniu o przyjęcie na studia podyplomowe * Kwestionariusz osobowy * Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych, * kserokopię obu stron dowodu osobistego, * 1 zdjęcie legitymacyjne, * dowód uiszczenia bezzwrotnej opłaty wpisowej
  • Szczegółowe informacje
    Praktyczny charakter studiów
    Podyplomowe Studia Zarządzania Sprzedażą oparte są przede wszystkim na aktywnych formach dydaktycznych, takich jak: gry biznesowe, warsztaty problemowe, case studies, symulacje decyzyjne, scenki sytuacyjne z wykorzystaniem kamery video, dyskusje grupowe itp. W ramach programu studiów uczestnicy wezmą udział w dwudniowej grze biznesowej PROMAR odbywającej się na atrakcyjnym seminarium wyjazdowym. Gra stwarza możliwości doskonalenia i zweryfikowania kompetencji w zakresie wielu aspektów funkcjonowania firmy i jest finansowana przez Wyższą Szkołę Bankową.

    Korzyści
    Studia podyplomowe pozwalają pogłębić wiedzę, doskonalić umiejętności oraz umożliwiają wymianę doświadczeń między słuchaczami a praktykami. Absolwenci zdobędą praktyczną wiedzę na temat planowania sprzedaży, doboru pracowników, kierowania zespołem handlowców, motywowania pracowników sprzedaży.

    Wykładowcy
    Kadrę dydaktyczną stanowią przede wszystkim praktycy, w tym osoby związane z Firmą Konsultingowo-Szkoleniową Adviser. Zespół wykładowców ma bogate doświadczenie w działalności doradczej, szkoleniowej i wdrożeniowej w zakresie zarządzania sprzedażą. Zajęcia prowadzą m.in.: dr Włodzimierz Wudarzewski WSB, AE we Wrocławiu, Tomasz Sidewicz trener biznesu, Maciej Sobczyk trener biznesu, Michał Szlachcic WSB, Webshock, Piotr Spychała WSB, Witold Kowal AE we Wrocławiu. Kierownikiem studiów jest Tomasz Wudarzewski WSB, Webshock.

    Program studiów
    1. Kierowanie zespołem 12 godz.
    ustalanie zadań dla zespołu sprzedawców * przekazywanie i egzekwowanie poleceń * ustalanie priorytetów sprzedażowych * komunikatywność w kontaktach z pracownikami
    2. Rekrutacja i selekcja sprzedawców 8 godz.
    model kompetencji sprzedawców * planowanie działań rekrutacyjnych * selekcja sprzedawców
    3. Systemy wynagrodzeń sprzedawców 8 godz.
    ustalanie podstawy wynagrodzenia * ustalanie premii * ustalanie prowizji
    4. Zarządzanie marketingowe 8 godz.
    plan marketingowy * system informacji marketingowej * kontrola efektów działań marketingowych
    5. Zawieranie kontraktów handlowych 12 godz.
    strony kontraktu handlowego * aspekty prawne zawierania kontraktów handlowych * pułapki w zawieraniu kontraktów handlowych
    6. Negocjacje handlowe 12 godz.
    opracowanie strategii negocjacyjnej * wybór technik negocjacyjnych * prowadzenie negocjacji telefonicznych, elektronicznych i bezpośrednich * prowadzenie zespołowych negocjacji
    7. Techniki sprzedaży 8 godz.
    identyfikacja potrzeb klienta * przygotowanie oferty * prowadzenie rozmów sprzedażowych * odbijanie klientów konkurencji * zamykanie sprzedaży
    8. Rozwój kompetencji handlowca 8 godz.
    analiza wyników pracy sprzedawcy * projektowanie programu rozwoju sprzedawcy * coaching sprzedawcy
    9. Planowanie sprzedaży 8 godz.
    określanie celów sprzedażowych * określanie sposobów realizacji celów * określanie wskaźników efektywności działań sprzedażowych
    10. Analizy marketingowe 8 godz.
    obszary analizy strategicznej * przekształcanie analizy sytuacji na decyzje strategiczne * produktywność instrumentów marketingowych * kontrola wyników sprzedaży
    11. Zarządzanie logistyką i transportem 8 godz.
    zarządzanie logistycznym łańcuchem dostaw * logistyka zaopatrzenia, produkcji, dystrybucji * systemy transportu * systemy wymiany informacji w logistyce
    12. Zarządzanie dystrybucją 8 godz.
    planowanie sieci dystrybucji * tworzenie sieci dystrybucji * zarządzanie siecią dystrybucji
    13. Zarządzanie relacjami z klientem CRM 8 godz.
    identyfikacja pożądanych relacji * projektowanie narzędzi budowania relacji z klientami * wykorzystanie technologii IT w zarządzaniu relacjami * analiza efektywności działań i rozwiązań CRM
    14. Zarządzanie obsługą klienta 4 godz.
    planowanie jakości obsługi klienta * zarządzanie procesem obsługi klienta * bieżące zarządzanie personelem obsługi klienta * analiza jakości obsługi klienta
    15. Trening interpersonalny 16 godz.
    komunikatywność w kontaktach biznesowych * wrażliwość ekonomiczna * elastyczność zachowań * współpraca zespołowa * kreatywność
    16. Windykacja należności 8 godz.
    dokumentacja wierzytelności handlowych * kontakt z dłużnikiem i negocjacje * postępowania sądowe
    17. Badanie satysfakcji klienta 8 godz.
    określanie przedmiotu badań * analiza procesu obsługi klienta * projektowanie narzędzi badawczych * analiza wyników * prezentacja wyników na spotkaniach * określanie inicjatyw w zakresie poprawy klienta
    18. Motywowanie i ocena sprzedawców 8 godz.
    przygotowanie do rozmowy oceniającej * wyciąganie wniosków z rozmowy oceniającej * styl kierowania jako narzędzie motywacji * pozamaterialne narzędzia motywacji sprzedawców
    19. Gra biznesowa PROMAR 16 godz.
    20. Aspekty międzykulturowe w handlu 8 godz.
    komunikacja międzykulturowa * prowadzenie biznesu w środowisku międzynarodowym * etykieta w kontaktach międzykulturowych
    miesiące nauki 9
    liczba godzin 184
    liczba zjazdów 10
    liczba godzin dodatkowych szkoleń 8-20


Inne informacje związane z dystrybucja

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |