Studia Podyplomowe - Zarządzanie Reklamą - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie Reklamą - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w POU jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych, minimum na poziomie licencjata lub inżyniera. Studia podyplomowe, uzupełniające wiedzę z zakresu zarządzania , przeznaczone szczególnie dla osób (często absolwentów kierunków niebiznesowych), które pracują (lub zamierzają pracować) w biznesie i muszą posiąść odpowiednią wiedzę teoretyczną i praktyczną.
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów

     

    PROGRAM A

        * Zarządzanie marką
        * Strategia kreacyjna
        * Strategia medialna w reklamie
        * Strategia reklamowa firmy

    PROGRAM B

        * Techniki produkcyjne w reklamie
        * Strategia kreacyjna
        * Strategia medialna w reklamie
        * Strategia reklamowa firmy

     

     

    PROGRAM A

    Moduł Zarządzanie Marką (2M2)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

    Celem modułu jest zapoznanie studentów z wiedzą teoretyczną
    i praktyczną dotycząca zarządzania marką pozwalająca
    na zarządzanie na poziomie operacyjnym i strategicznym:

        * wartość marki
        * lojalność wobec marki
        * nazywanie marek i produktów
        * nazwy, logo, symbole
        * nazwa marki jako wynik twórczego procesu
        * proces poszukiwania nazwy dla marki
        * pozycjonowanie marki
        * rozszerzenie wiedzy studentów dotyczącej zarządzania marką
        * strategie marki
        * zapoznanie studentów ze środkami i narzędziami pozwalającymi na zarządzanie marką na            poziomie operacyjnym.
        * rozciąganie marek
        * warunki procesu rozciągania marki


    Moduł Strategia Kreacyjna (2M3)


    Najważniejsze zagadnienia:

        * kreacja w procesie budowania strategii reklamowej
        * kluczowa rola strategii kreacyjnej w reklamie
        * różnorodność podejść w procesie budowania strategii kreacyjnej
        * etapy budowania strategii kreacyjnej
        * relacje pomiędzy reklamą a innymi elementami marketingu-mix oraz promotion-mix
        * problemy kreacji w reklamie oraz jej związki z otaczającą rzeczywistością
        * proces kreacji w odniesieniu do środków masowego przekazu
        * zarządzanie jakością



    Moduł Strategia Medialna w Reklamie (2M5)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * strategia medialna i reklamowa oraz ich wzajemne oddziaływanie
        * procesy planowania mediów
        * analizowanie danych dostępnych w mediach
        * planowanie reklamy w mediach i kalkulowania ich kosztów
        * pisanie i przedstawianie planu mediów (media plan)
        * rozwiązywanie problemów związanych z przygotowywaniem planu mediów
        * rozwój rynku mediów w Polsce
        * tendencje globalne a rozwój mediów

     

    Moduł Strategia Reklamowe Firmy (3M2)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * wyzwania dla rynku polskiego wynikające z przemian gospodarczych
        * tożsamość kulturowa w polskich firmach
        * proces tworzenia wartości w misji i wizji marki
        * cele marketingowe a wydatki na reklamę
        * strategie reklamowe w UE
        * projektowanie strategii dla rynków globalnych


    PROGRAM B

    Moduł Techniki Produkcyjne w Reklamie (1M2)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * współzależność między rozwojem technologii a reklamą
        * charakterystyka procesów poprzedzających produkcję oraz procesów produkcyjnych w                    odniesieniu do wszystkich rodzajów reklamy
        * niezbędna terminologia; techniki związane z produkcją audio i wideo; techniki elektroniczne,            druk
        * efektywność w projektowaniu i koordynowaniu procesów produkcji oraz postprodukcji
        * przyszłość technologii oraz technik reklamowych
        * profesjonalizm i etyka jako fundamenty procesów produkcyjnych

     
    Moduł Strategia Kreacyjna (2M3)


    Najważniejsze zagadnienia:

        * kreacja w procesie budowania strategii reklamowej
        * kluczowa rola strategii kreacyjnej w reklamie
        * różnorodność podejść w procesie budowania strategii kreacyjnej
        * etapy budowania strategii kreacyjnej
        * relacje pomiędzy reklamą a innymi elementami marketingu-mix oraz promotion-mix
        * problemy kreacji w reklamie oraz jej związki z otaczającą rzeczywistością
        * proces kreacji w odniesieniu do środków masowego przekazu
        * zarządzanie jakością


    Moduł Strategia Medialna w Reklamie (2M5)

     
    Najważniejsze zagadnienia:

        * strategia medialna i reklamowa oraz ich wzajemne oddziaływanie
        * procesy planowania mediów
        * analizowanie danych dostępnych w mediach
        * planowanie reklamy w mediach i kalkulowania ich kosztów
        * pisanie i przedstawianie planu mediów (media plan)
        * rozwiązywanie problemów związanych z przygotowywaniem planu mediów
        * rozwój rynku mediów w Polsce
        * tendencje globalne a rozwój mediów


    Moduł Strategia Reklamowe Firmy (3M2)


    Najważniejsze zagadnienia:

        * wyzwania dla rynku polskiego wynikające z przemian gospodarczych
        * tożsamość kulturowa w polskich firmach
        * proces tworzenia wartości w misji i wizji marki
        * cele marketingowe a wydatki na reklamę
        * strategie reklamowe w UE
        * projektowanie strategii dla rynków globalnych

Inne informacje związane z reklama

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |