Studia Podyplomowe - Zarządzanie Marketingiem w Firmie - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Zarządzanie Marketingiem w Firmie - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w POU jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych, minimum na poziomie licencjata lub inżyniera. Studia podyplomowe, uzupełniające wiedzę z zakresu zarządzania , przeznaczone szczególnie dla osób (często absolwentów kierunków niebiznesowych), które pracują (lub zamierzają pracować) w biznesie i muszą posiąść odpowiednią wiedzę teoretyczną i praktyczną.
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów


    W ramach programu Zarządzanie Marketingiem w Firmie studenci mają dwa warianty do wyboru:

    PROGRAM A

        * Marketing
        * Strategia i Polityka FIrmy (moduł podwójny)
        * Marketing Globalny

    PROGRAM B

        * Marketing
        * Zarządzanie Marką
        * Do wyboru 2 przedmioty z listy

    PROGRAM A

    Moduł Marketing (2M1)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * zarządzanie produktem - cykl życia produktu, marka – rodzaje, korzyści i sposoby jej                        rozszerzania, strategie związane z produktem – mix
        * cena - czynniki wpływające na jej ustalanie, strategie cenowe
        * planowanie dystrybucji - rola dystrybucji, kanały dystrybucyjne i strumienie w procesie                    dystrybucji, funkcje kanału dystrybucyjnego, kanał konwencjonalny i zintegrowany pionowo;            czynniki wpływające na wybór kanału dystrybucji; decyzje podejmowane przy planowaniu                kanału dystrybucyjnego
        * promocja – promotion-mix; strategie promocji, planowanie kampanii promocyjnej
        * marketing jako funkcja przedsiębiorstwa - misja i cele przedsiębiorstwa, proces planowania            strategicznego, analiza otoczenia (SWOT, PEST, model 5 sił napędowych wewnątrz sektora)
        * narzędzia planowania strategicznego w marketingu - macierz Bostońska, tablica Ansoffa,                model strategii konkurencji Portera
        * planowanie w marketingu - proces planowania, struktura planu marketingowego

    Moduł Strategia i Polityka Firmy (3S1)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * podejmowanie decyzji strategicznych w firmie ( koncepcje i definicje, krytyczny przegląd                różnych rodzajów strategii firmy)
        * poziomy zarządzania strategicznego w firmie
        * proces zarządzania strategicznego, w tym – metody i narzędzia stosowane w analizach                strategicznych (określanie potencjału strategicznego firmy), przy wyborach strategicznych (            określanie potencjalnych kierunków działania), podczas wdrażania strategii (planowanie               wdrażania zmian strategicznych)
        * etyka biznesu a wybory strategiczne
        * studia przypadków, praktyczne realizowanie procesu ustalania strategii


    Moduł Marketing Globalny (3M1)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * podobieństwa i różnice otoczenia ekonomicznego, kulturowego, społecznego, politycznego i            prawnego na rynkach międzynarodowych i świadomość ich wpływu na marketing
        * międzynarodowe systemy prawne oraz regulacje prawne dotyczące marketingu
        * ryzyko funkcjonowania na rynkach międzynarodowych oraz finansowe konsekwencje decyzji        podejmowanych w zakresie marketingu
        * informacja na rynku globalnym, pomiar i systemy informacji marketingowej; ich zastosowania        w badaniach marketingowych
        * etapy globalnej strategii marketingowej
        * teoria dotycząca globalnej strategii marketingowej w tym strategii produktu, ceny,                        dystrybucji i promocji
        * planowanie, podejmowanie i kontrolowanie decyzji dotyczących rynków międzynarodowych;            ocena wyboru strategii na rynku globalnym

     

    PROGRAM B

    Moduł Marketing (2M1)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * zarządzanie produktem - cykl życia produktu, marka – rodzaje, korzyści i sposoby jej                        rozszerzania, strategie związane z produktem – mix
        * cena - czynniki wpływające na jej ustalanie, strategie cenowe
        * planowanie dystrybucji - rola dystrybucji, kanały dystrybucyjne i strumienie w procesie                    dystrybucji, funkcje kanału dystrybucyjnego, kanał konwencjonalny i zintegrowany pionowo;            czynniki wpływające na wybór kanału dystrybucji; decyzje podejmowane przy planowaniu            kanału dystrybucyjnego
        * promocja – promotion-mix; strategie promocji, planowanie kampanii promocyjnej
        * marketing jako funkcja przedsiębiorstwa - misja i cele przedsiębiorstwa, proces planowania            strategicznego, analiza otoczenia (SWOT, PEST, model 5 sił napędowych wewnątrz sektora)
        * narzędzia planowania strategicznego w marketingu - macierz Bostońska, tablica Ansoffa,                model strategii konkurencji Portera
        * planowanie w marketingu - proces planowania, struktura planu marketingowego

         
    Moduł Zarządzanie Marką (2M2)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

    Celem modułu jest zapoznanie studentów z wiedzą teoretyczną
    i praktyczną dotycząca zarządzania marką pozwalająca
    na zarządzanie na poziomie operacyjnym i strategicznym:

        * wartość marki
        * lojalność wobec marki
        * nazywanie marek i produktów
        * nazwy, logo, symbole
        * nazwa marki jako wynik twórczego procesu
        * proces poszukiwania nazwy dla marki
        * pozycjonowanie marki
        * rozszerzenie wiedzy studentów dotyczącej zarządzania marką
        * strategie marki
        * zapoznanie studentów ze środkami i narzędziami pozwalającymi na zarządzanie marką na            poziomie operacyjnym.
        * rozciąganie marek
        * warunki procesu rozciągania marki

    Do wyboru 2 przedmioty z listy:

        * Środowisko Biznesu Europejskiego
        * Rachunek Kosztów i Rachunkowość Zarządcza
        * Rachunkowość Międzynarodowa
        * Zarządzanie Zasobami Ludzkimi I
        * Marketing
        * Zarządzanie Marką
        * Strategia Kreacyjna
        * Konsument i Badania Rynku
        * Strategia Medialna w Reklamie
        * Zarządzanie Operacyjne
        * Systemy Informacyjne w Zarządzaniu
        * Przedsiębiorczość, Innowacje i Technologie
        * Analiza i Projektowanie Systemów
        * Systemy Baz Danych
        * Integracja Europejska
        * Prawo i Etyka w Reklamie
        * Zarządzanie Finansami
        * Bankowość
        * Globalne Systemy Informacji Finansowej
        * Zarządzanie Zasobami Ludzkimi II
        * Marketing Globalny
        * Strategia Reklamowa Firmy
        * Strategia i Polityka Firmy (moduł podwójny)
        * Zarządzanie Zmianami
        * Zarządzanie Projektowaniem Systemów (moduł nie jest mozliwy do realizacji w systemie e-learning)

Inne informacje związane z marketing strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |