Profil słuchacza / wymogi
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie w biurze obsługi studiów podyplomowych następujących dokumentów: * odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych (licencjackich, inżynierskich, magisterskich), * wypełnionego podania, * dwóch zdjęć legitymacyjnych, * odpis aktu małżeństwa w przypadku studentek, które mają dyplom na nazwisko panieńskie, * 2 koperty ze znaczkami
Szczegółowe informacje
Studia Podyplomowe: Zarządzanie komunikacją, marką i wizerunkiem
Nauczysz się.
Program studiów dostarczy wiedzy i umiejętności w zakresie: marketingowego kształtowania relacji, komunikacji społecznej, kształtowania kompetencji komunikacyjnych poprzez pracę warsztatową ze specjalistami, planowania i realizacji strategii komunikacji marketingowej, działań PR , inżynierii marki, prawnych aspektów działań komunikacyjnych w marketingu.
Zajęcia prowadzone będą w formie wykładów, prezentacji multimedialnych, warsztatów i treningów.
Sprawność planowania i realizacji działań komunikacji marketingowej, właściwie ukształtowane kompetencje komunikacyjne, umiejętność stosowania narzędzi i technik komunikacji marketingowej, czynić będą absolwentów tej specjalności profesjonalnie przygotowanymi pracownikami działów marketingu, PR, rzecznikami prasowymi, pracownikami działów reklamy mediów i firm, specjalistami w agencjach reklamowych.
Kadra. Specjaliści wykładowcy, praktycy, trenerzy biznesu, psychologowie, pracownicy mediów i agencji reklamowych.
Ilość godzin: 190
Program:
* marketing relacji,
* komunikacja społeczna,
* komunikacja marketingowa,
* strategia komunikacji marketingowej,
* reklama,
* kształtowanie przekazu reklamowego,
* badania marketingowe,
* zasady współpracy z agencją reklamową,
* wybrane aspekty prawne w działaniach komunikacji marketingowej,
* Public Relations,
* rzecznik prasowy,
* inżynieria marki,
* sponsoring,
* marketing bezpośredni,
* projektowanie i obsługa baz danych,
* merchandising,
* sprzedaż osobista,
* seminarium dyplomowe
Warsztaty:
kształtowanie kompetencji komunikacyjnych ( komunikacja interpersonalna; techniki wywierania wpływu na ludzi; sztuka autoprezentacji, warsztat twórczego myślenia);
studium komunikacji medialnej (prasa, radio, telewizja, internet, reklama zewnętrzna, dobór i planowanie mediów prowadzone przez praktyków z mediów i firm, oraz warsztat wystąpień przed kamerą i warsztat wystąpień radiowych – odbywać się będą w studiach telewizyjnym i radiowym z udziałem praktyków dziennikarzy )