Studia Podyplomowe - Strategia i planowanie biznesu - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podyplomowe - Strategia i planowanie biznesu - Zaoczne - Poznań - Wielkopolskie

  • Cele
    Rozszerzenie i uaktualnienie wiedzy ekonomicznej z zakresu analizy, strategii i planowania biznesu, a także nabycie niezbędnych umiejętności wykorzystania tej wiedzy do podejmowania decyzji strategicznych i kierowania rozwojem firmy. Zadania te obejmują przede wszystkim diagnozowanie sytuacji ekonomiczno – finansowej i pozycjonowanie rynkowe przedsiębiorstwa, kształtowanie odróżniania się i przewagi konkurencyjnej, identyfikację i wybór strategii rozwoju, wartościowanie i budżetowanie strategii, wdrażanie i kontrolę realizacji strategii. Przekazywana Słuchaczom wiedza oparta jest na bogatej, najnowszej literaturze przedmiotu i doświadczeniach firm polskich i zagranicznych. Wykorzystywana jest analiza przypadków; Słuchacze otrzymują materiały dydaktyczne, w tym wybrane podręczniki. Program Studium przewiduje również zajęcia w laboratorium komputerowym oraz udział w grze symulacyjnej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Dla kadry kierowniczej i pracowników innych szczebli zarządzania przedsiębiorstwem, osób przygotowujących się do objęcia stanowisk kierowniczych lub zamierzających zdobyć nową specjalność zawodową. W szczególności oferta Studium kierowana jest do osób z wykształceniem nieekonomicznym, które z racji wykonywanej pracy pragną uzyskać wiedzę z zakresu ekonomii i strategii.
  • Szczegółowe informacje
    Zagadnienia:

        - Strategie rozwoju przedsiębiorstwa
        - Analiza strategiczna i metody protfelowe
        - Analiza ekonomiczna działalności przedsiębiorstwa
        - Wprowadzenie do analizy otoczenia makroekonomicznego i polityki gospodarczej
        - Marketing i strategie marketingowe
        - Badania marketingowe
        - Strategie i techniki negocjacji
        - Prawne aspekty strategii i planowania biznesu
        - Planowanie strategiczne i biznes plan
        - Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem i wirtualne przedsiębiorstwo
        - Podejmowanie decyzji kierowniczych (gra symulacyjna)
        - Współczesne koncepcje zarządzania
        - Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
        - Public relations
        - Inwestycje kapitałowe przedsiębiorstwa i instytucji
        - Zarządzanie kadrami i systemy motywowania pracowników
        - Rynek finansowy a przedsiębiorstwo
        - Wycena nieruchomości i proces inwestycyjny w przedsiębiorstwie
        - Seminarium dyplomowe

    Liczba godzin ogółem: 190.

    Egzaminy z przedmiotów:

        - Strategie rozwoju przedsiębiorstwa.
        - Marketing i strategie marketingowe.
        - Zarządzanie finansami.
        - Egzamin dyplomowy.

    Czas trwania studium: dwa semestry (zjazdy w soboty i niedziele).

Inne informacje związane z planowanie finansów

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |