Studia Podyplomowe - Reklama i Marketing - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Polish Open University- Wyższa Szkoła Zarządzania

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Reklama i Marketing - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Profil słuchacza / wymogi
    Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe w POU jest posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych, minimum na poziomie licencjata lub inżyniera. Studia podyplomowe, uzupełniające wiedzę z zakresu zarządzania , przeznaczone szczególnie dla osób (często absolwentów kierunków niebiznesowych), które pracują (lub zamierzają pracować) w biznesie i muszą posiąść odpowiednią wiedzę teoretyczną i praktyczną.
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów

        * Podstawy marketingu
        * Techniki produkcyjne w reklamie
        * Strategia kreacyjna
        * Prawo i etyka w reklamie

    Moduł Podstawy marketingu (1M1)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * marketing – wprowadzenie, ewolucja koncepcji marketingowej
        * badania marketingowe – definicja, klasyfikacja i metody badań
        * proces zakupu – zachowanie klienta na rynku towarów konsumpcyjnych i przemysłowych;                proces segmentacji; definicja marketingu - mix
        * produkt – typowe cykle życia produktu, postrzeganie i pozycjonowanie produktów
        * dystrybucja – definicja, charakterystyka różnych strategii i kanałów dystrybucji, logistyka                dystrybucji
        * cena – metody ustalania cen, strategie cenowe, czynniki wpływające na ustalenie poziomu cen
        * promocja – definicja i charakterystyka reklamy, wspieranie sprzedaży, sprzedaż osobista,                public relations i publicity; etapy kampanii promocyjnej
        * plan marketingowy

     
    Moduł Techniki Produkcyjne w Reklamie (1M2)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * współzależność między rozwojem technologii a reklamą
        * charakterystyka procesów poprzedzających produkcję oraz procesów produkcyjnych w                    odniesieniu do wszystkich rodzajów reklamy
        * niezbędna terminologia; techniki związane z produkcją audio i wideo; techniki elektroniczne,            druk
        * efektywność w projektowaniu i koordynowaniu procesów produkcji oraz postprodukcji
        * przyszłość technologii oraz technik reklamowych
        * profesjonalizm i etyka jako fundamenty procesów produkcyjnych



    Moduł Strategia Kreacyjna (2M3)

     

    Najważniejsze zagadnienia:

        * kreacja w procesie budowania strategii reklamowej
        * kluczowa rola strategii kreacyjnej w reklamie
        * różnorodność podejść w procesie budowania strategii kreacyjnej
        * etapy budowania strategii kreacyjnej
        * relacje pomiędzy reklamą a innymi elementami marketingu-mix oraz promotion-mix
        * problemy kreacji w reklamie oraz jej związki z otaczającą rzeczywistością
        * proces kreacji w odniesieniu do środków masowego przekazu



    Moduł Prawo i Etyka w Rekalamie (3E2) (2M3)

     
    Najważniejsze zagadnienia:

        * Przegląd przepisów prawa obowiązujących wszystkie podmioty gospodarcze, ze szczególnym        uwzględnieniem prawa autorskiego oraz regulacji dotyczących uczciwej konkurencji.
        * Analiza umów z zakresu różnorodnych usług reklamowych.
        * Odpowiedzialność i dopuszczalne treści reklamy.

Inne informacje związane z reklama

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |