Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSHiP-Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    CEL STUDIÓW Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom użytecznej wiedzy i praktycznych umiejętności do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm w otwartym społeczeństwie i globalnej gospodarce. Wśród umiejętności doskonalonych podczas studiów szczególny nacisk położono na zarządzanie projektami PR w sferze biznesu, polityki i działalności społecznej. Spotkania z praktykami i zajęcia warsztatowe pozwolą słuchaczom zapoznać się z wykorzystaniem w działalności PR współczesnych narzędzi medialnych.
  • Profil słuchacza / wymogi
    ADRESACI STUDIÓW Studia przeznaczone są dla szerokiego kręgu słuchaczy planujących rozwój swojej kariery zawodowej w dziedzinie Public Relations, jak i osób pracujących już w tym zawodzie a pragnących pogłębić teoretyczną wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji społecznej. Kompetencje zdobyte podczas Studium pozwolą jego absolwentom na profesjonalną działalność PR dla biznesu, przedsiębiorstw, instytucji i organizacji finansowych, jak również w administracji samorządowej i państwowej, organizacjach pozarządowych czy partiach politycznych. O przyjęcie na Studia Podyplomowe i MBA mogą ubiegać się absolwenci studiów wyższych magisterskich, licencjackich lub inżynierskich. Wyjątkiem od tej zasady są studenci ostatniego roku studiów (licencjackich, magisterskich lub zawodowych), którzy również mogą ubiegać się o przyjęcie na studia podyplomowe. W takich przypadkach świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zostanie im wydane z chwilą przedstawienia dyplomu ukończenia studiów (magisterskich, licencjackich, zawodowych). Przy zapisie na studia MBA dodatkowo jest wymagane minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe. Warunkiem przyjęcia na studia jest złożenie kompletu dokumentów i dokonanie opłaty. Słuchacze studiów jednosemestralnych dokonują opłaty jednorazowej, w przypadku studiów obejmujących większą liczbę semestrów przy zapisie wnoszą opłatę minimum za pierwszy semestr. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
  • Szczegółowe informacje
    RAMOWY PROGRAM STUDIÓW Public Relations


    MODUŁ I
    Wprowadzenie do PR - wykład    12
    Historyczne korzenie i ewolucja koncepcji PR    2
    Istota i funkcje PR we współczesnym społeczeństwie    8
    Stan aktualny i perspektywy rozwoju PR w Polsce i na świecie    2
        
    MODUŁ II
    Elementy wiedzy o organizacji i zarządzaniu - wykład    12
    Organizacja i jej otoczenie    4
    Podstawy zarządzania    4
    Zarządzanie projektem    4
    Psychologiczne uwarunkowania działań PR - konwersatorium z elementami warsztatu    8
    Społeczny i kulturowy kontekst PR - wykład    4
    Prawo prasowe. Prawo autorskie - wykład    8
    Etyka i profesjonalizm w działaniach PR - konwersatorium    4
    Sterowanie procesami komunikacji w PR - wykład    20
    Komunikacja interpersonalna    4
    Komunikacja społeczna    4
    Komunikacja korporacyjna    8
    Komunikacja w sytuacjach kryzysowych    4
        
    MODUŁ III
    Zarządzanie procesem PR - wykład + case study    16
    Strategia i planowanie w PR    4
    Organizowanie i realizacja kampanii i działań PR    8
    Ocena efektywności działań PR    4
    Rodzaje i specyfika PR - wykład + case study    20
    PR w biznesie    8
    PR w polityce (administracja, samorządy, partie polityczne)    8
    PR w działalności organizacji non-profit    4
        
    MODUŁ IV
    Zajęcia warsztatowe - warsztaty    58
    Retoryka wypowiedzi publicznych    8
    Pisanie tekstów PR    8
    Organizacja konferencji prasowych    4
    Monitoring mediów    4
    Internet w PR (witryny internetowe, fora dyskusyjne, blogi itp.)    8
    Specyfika działalności agencji PR, konsultanta PR i działu PR    4
    Metody i techniki badania opinii społecznej    4
    Kreowanie wizerunku    4
    PR globalny    4
    Spotkania z wybitnymi praktykami    10
        
    MODUŁ V
    Seminarium dyplomowe    20



    ORGANIZACJA ZAJĘĆ
    Studium jest dwusemestralne – 182 godziny.
    Zajęcia trwają od października do czerwca i odbywają się w systemie sesji sobotnio-niedzielnych.
    Forma: wykłady, konwersatoria, zajęcia warsztatowe, case study.  
              
    WARUNKI UKOŃCZENIA
    Warunkiem pozytywnego ukończenia Studium jest obrona pracy dyplomowej – projektu kampanii PR.
    Prace przygotowywane są w małych, maksimum czteroosobowych grupach.


     


Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |