Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne - Poznań - Wielkopolskie

  • Cele
    Wszechstronnie obudowane bloki tematyczne (m.in. media relations, internal relations, public affairs) mają przygotować specjalistę zdolnego samodzielnie diagnozować sytuację oraz budować i realizować perspektywiczne plany public relations w gminach oraz nawiązywać partnerskie stosunki z przedstawicielami jednostek samorządowych w państwach Unii Europejskiej. Program obejmuje także trening umiejętności interpersonalnych, zajęcia z marketingu politycznego i lobbingu oraz kontakty z Unią Europejską. Wykładowcami studium są pracow nicy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej oraz specjaliści z największych polskich agencji public relations, dzien nikarze prasowi i telewizyjni oraz przedstawiciele korpusu dyplomatycznego. Studium współpracuje z Deutsche Public Relations Gesellschaft.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studium przeznaczone jest dla praktyków - menedżerów, rzeczników prasowych oraz przyszłych pracowników agencji i komórek public relations.
  • Szczegółowe informacje
    Zagadnienia wprowadzające:
              - Podstawy public relations
              - Public relations w transformacji ustrojowej i gospodarczej
              - Samorząd terytorialny w systemie politycznym Polski
              - Polityka regionalna Polski i polityka regionalna Unii Europejskiej

    Podstawy public relations dla jednostek administracyjnych i samorządowych:
              - Media relations
              - Internal relations
              - Public relations w sytuacjach kryzysowych
              - Personal public relations
              - Kształtowanie wizerunku urzędu administracji i samorządu terytorialnego
              - Planowanie i realizacja kampanii public relations dla jednostek administracyjnych i samorządowych
              - Negocjacje

    Public relations jednostek administracyjnych i samorządowych w Unii Europejskiej
              - Samorządy terytorialne w krajach Unii Europejskiej
              - Promocja jednostek administracyjnych i samorządowych w Unii Europejskiej
              - Przykłady międzynarodowej współpracy międzyregionalnej i transgranicznej
              - Elementy prawa międzynarodowego regulujące współpracę międzyregionalną
              - Protokół dyplomatyczny
              - Lobbing w Brukseli

    Zagadnienia uzupełniające:
              - Marketing polityczny
              - Podstawy marketingu gmin
              - Analiza i wykorzystanie informacji o społecznościach lokalnych
    Seminarium podyplomowe

    Liczba godzin ogółem: 180.

    Egzaminy z przedmiotów
    (dwa do wyboru):

    Podstawy public relations
    Media relations
    Planowanie i realizacja kampanii public relations dla jednostek administracji samorządowej
    Samorządy terytorialne w krajach Unii Europejskiej

    oraz egzamin końcowy.

    Czas trwania studium: dwa semestry

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |