Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSPA-Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne - Lublin - Lubelskie

  • Cele
    Studia mają na celu dostarczenie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu kreowania wizerunku firmy, kształtowania relacji z masmediami oraz projektowania promocji przedsiębiorstwa i produktu.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia przeznaczone są dla kadry kierowniczej i pracowników, którzy reprezentują organizację na zewnątrz, są odpowiedzialni za kontakty z mediami i dbają o dobry wizerunek firmy oraz dla osób pragnących zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe.
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe: Public Relations

    Tryb nauki i czas trwania


    Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, co dwa lub trzy tygodnie. Program studiów obejmuje 202 godziny zajęć realizowanych podczas 13 zjazdów. Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, ćwiczeń i treningów.

    Wykładowcy


    Kadrę dydaktyczną stanowią wykładowcy Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie i Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz doświadczeni praktycy – redaktorzy z Radia Lublin i Regionalnego Oddziału Telewizji Polskiej S.A..

    Materiały

    Słuchacze otrzymują komplet bezpłatnych materiałów dydaktycznych z wybranych modułów, opracowanych przez prowadzących zajęcia.

    Warunki ukończenia studiów


    Warunkiem ukończenia studiów jest aktywny udział w zajęciach, wykazanie się właściwym poziomem wiedzy i uzyskanie wymaganych zaliczeń i egzaminów przewidzianych w programie studiów oraz przygotowanie dwóch prac projektowych – w zakresie promocji produktu i kampanii public relation.

    Program studiów


    Trening integracyjny (4 godziny)
    Public relations i projektowanie kampanii PR (40 godzin)
    Projektowanie promocji przedsiębiorstwa i produktu (20 godzin)
    Komunikacja interpersonalna (12 godzin)
    Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna (12 godzin)
    Komunikacja językowa (12 godzin)
    Komunikacja niejęzykowa (12 godzin)
    Relacje z masmediami (24 godziny)
    Techniki negocjacji (12 godzin)
    Technika mówienia publicznego (12 godzin)
    Ekspresja ciała (12 godzin)
    Prawo autorskie i prasowe (6 godzin)
    Etyka i kultura biznesu (8 godzin)
    Psychologia zarządzania (8 godzin)
    Autoprezentacja (8 godzin)

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |