Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Public Relations - Zaoczne - Bydgoszcz - Kujawsko-Pomorskie

  • Cele
    Celem studiów podyplomowych jest : * przekazanie wiedzy na temat public relations, * poszerzenie kompetencji w zakresie stosowania technik i narzędzi public relations, * kształtowanie umiejętności posługiwania się metodami skutecznej komunikacji społecznej (komunikacji interpersonalnej, organizacyjnej, masowej, politycznej, publicznej), * rozwijanie umiejętności kreowania wizerunku organizacji i jej liderów oraz budowanie i podtrzymywanie pozytywnych kontaktów z otoczeniem firmy.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Adresatami studiów są osoby zatrudnione w specjalistycznych agencjach lub działach PR, reprezentujące przedsiębiorstwa, banki, agencje reklamowe i marketingowe, instytucje państwowe i samorządowe, partie polityczne, organizacje społeczne, a także osoby planujące rozwój własnej kariery w kierunku PR, które rozumieją, jak istotne znaczenie dla osobistego sukcesu, a także sukcesu firmy ma kultura organizacji i kreowanie odpowiedniego jej wizerunku.
  • Szczegółowe informacje
    Public Relations

    Program studiów
    , w wymiarze 180 godzin dydaktycznych, obejmuje m.in. następujące zagadnienia:
    1. Nowoczesne zarządzania organizacją
    2. Podstawy marketingu.
    3. Istota i zasady organizacji działań PR.
    4. Psychologia w komunikowaniu.
    5. Komunikacja interpersonalna.
    6. Strategie PR.
    7. Techniki reklamy i public relations.
    8. Public relations wewnętrzne.
    9. Zarządzanie zasobami ludzkimi.
    10. Kształtowanie wizerunku lidera organizacji.
    11. Zarządzanie wizerunkiem w sytuacjach kryzysowych.
    12. Internet - nowe możliwości PR.
    13. Zasady współpracy z mediami:
      • warsztaty telewizyjne i radiowe
      • pisanie tekstów
      • organizacja konferencji prasowej
      • warsztat rzecznika prasowego
    14. Sztuka wystąpień publicznych i autoprezentacji.
    15. Lobbing.
    16. Sponsoring - kształtowanie wizerunku firmy.
    17. Negocjacje.
    18. Protokół dyplomatyczny.
    19. Prawne i etyczne aspekty PR i reklamy.
    20. Ochrona własności intelektualnej.

    Program uwzględnia potrzeby słuchaczy z różnych środowisk zawodowych, dla których zarówno komunikowanie się wewnątrz organizacji, jak i z otoczeniem firmy (zwłaszcza z mediami) stanowi istotny element pracy, a wymiana i wykorzystanie informacji pozwala na tworzenie pozytywnego wizerunku, co stanowi podstawę sukcesu organizacji. W trakcie zajęć słuchacze poznają możliwości zastosowań wszystkich narzędzi i technik public relations. Nauczą się kształtowania poprawnej komunikacji wewnątrz organizacji, jak też z jej otoczeniem. Uświadomią sobie potrzebę kreatywnej współpracy z dziennikarzami, konieczności skutecznego budowania wizerunku organizacji i jej liderów oraz postępowania w sytuacjach kryzysowych. Zajęcia mają w dużej mierze charakter praktyczny. Równolegle z wykładami prowadzone są zajęcia warsztatowe i treningi w zakresie psychologii, komunikacji społecznej, wystąpień przed kamerami i z mikrofonem.

    Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele, średnio co dwa tygodnie. Po obronie pracy końcowej słuchacze otrzymują świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych KPSW w Bydgoszczy (wg wzoru MNiSW).

    Wymagane dokumenty:
    • podanie (formularz dostępny na miejscu lub na stronie internetowej ),
    • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • 2 zdjęcia legitymacyjne,
    • opłata wpisowego (

Inne informacje związane z public relations

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |