Szczegóły Studia Podyplomowe - Promocja i Marketing Jednostek Samorządu Terytorialnego - Zaoczne - Lublin - Lubelskie
-
Cele
Celem studiów jest dostarczenie specjalistycznej i kompleksowej wiedzy w zakresie promocji miast, gmin i regionów, kształcenie kadr na rzecz tworzenia nowoczesnych narzędzi atrakcyjności inwestycji, powiększenia konkurencyjności miast , gmin i regionów.Studia w szczególności przeznaczone są dla kadr samorządów gminnych, powiatowych i wojewódzkich.
-
Profil słuchacza / wymogi
Warunki przyjęcia * złożenie dyplomu ukończenia studiów wyższych (magisterskich, inżynierskich, licencjackich) * wypełnienie kwestionariusza zgłoszeniowego dostępnego w sekretariacie WSEI i Fundacji "OIC Poland" * wypełnienie podania o przyjęci na studia * przedstawienie dowodu uiszczenia opłaty wpisowej * dostarczenie dwóch zdjęćRekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
-
Tutuł uzyskany
Absolwenci otrzymują * Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie * Dyplom Menedżerski Fundacji "OIC Poland"
-
Szczegółowe informacje
Studia Podyplomowe: "Marketing terytorialny"
Organizatorzy studiów
* Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego "OIC Poland" w Lublinie
* Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Organizacja zajęć
* studia trwają 2 semestry
* zajęcia odbywają się w piątki (od 16.00) soboty i niedziele (od 9.00) raz w miesiącu w siedzibie WSEI i Fundacji "OIC Poland"
* program obejmuje 180 godzin zajęć
Warunki ukończenia
* aktywny udział w zajęciach
* pozytywne zaliczenie wszystkich egzaminów
* wniesienie wymaganej opłaty za studia
Ramowy program studiów
* Zarządzanie firmą
* Marketing terytorialny - podstawy teoretyczne
* Marketing firmy
* Techniki promocyjne
* Gospodarka zasobami środowiska przyrodniczego
* Środowisko kulturowe
* Planowanie przestrzenne
* Gospodarka terenami
* Seminarium dyskusyjne
Korzyści dla absolwentów
Ukończenie Studiów Podyplomowych "Marketing terytorialny" podwyższa kwalifikacje w zakresie promocji miast, gmin i regionów.