Studia Podyplomowe - Nowoczesne Metody Zarządzania Zespołem Sprzedaży - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem GWSH -Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Nowoczesne Metody Zarządzania Zespołem Sprzedaży - Zaoczne - Katowice - Śląskie

  • Cele
    WIEDZA Studia oferują kompleksową wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologicznych aspektów kierowania zróżnicowanymi zespołami handlowców sprzedających zarówno towary szybko rotujące jak i obiekty przemysłowe. Wykształcają umiejętności organizatorskie, przekazują techniki motywacyjne oraz umiejętności zastosowania efektywnych technik wywierania wpływu
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia adresowane są do dyrektorów handlowych, kierowników zespołów, szefów grup sprzedażowych oraz menedżerów, których praca nierozerwalnie związana jest z kierowaniem i motywowaniem handlowców.
  • Szczegółowe informacje
     NOWOCZESNE METODY ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

    Czas trwania: 2 semestry (240 godzin)
    Zajęcia odbywają się dwa / trzy razy w miesiącu:
    - piątki: 16.00 - 20.00
    - soboty: 8.00 - 15.00




    WYKŁADOWCY
    Zajęcia prowadzone są przez praktyków, którzy osiągnęli sukcesy kierując różnej wielkości zespołami handlowców, trenerów firmy Training Partners oraz pracowników dydaktycznych GWSH. Wiedza oraz umiejętności niezbędne do profesjonalnego kierowania zespołami handlowymi jest zdobywana i utrwalana poprzez zajęcia warsztatowe.

    PROGRAM STUDIÓW
    KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
    PRZYWÓDZTWO I CHARYZMA
    BUDOWANIE ZESPOŁU SPRZEDAY
    MOTYWACJA HANDLOWCA I MOTYWOWANIE ZESPOŁU
    BUDŻETOWANIE I TARGETTING
    CLIENTING I LOBBING
    RELACJE Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI
    OCENA PORTFELA KLIENTA
    NEGOCJACJE
    TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
    TECHNIKI HANDLOWE
    RELATYWIZACJA I OBRONA CENY
    PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII PROMOCYJNYCH
    SYMULACJE STRATEGICZNE JAKO METODA ZARZĄDZANIA
    ZARZĄDZANIE CZASEM I OPTYMALIZACJA PRACY ZESPOŁU
    SYSTEMY MONITOROWANIA PRACY
    TRENING, MENTORING, COACHING
    ZARZĄDZANIE PROJEKTEM
    ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
    ANALIZA RYNKU I KONKURENCJI
    BUDOWA PLATFORMY HANDLOWEJ
    REKRUTACJA, SELEKCJA I OCENA POTENCJAŁU HANDLOWCÓW
    NAJWIĘKSZE BŁĘDY MENEDŻERÓW
    FINANSE DLA HANDLOWCÓW
    TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
    PSYCHOLOGICZNE BARIERY HANDLOWCA
    AUTOMOTYWACJA, OCENA WŁASNEJ SKUTECZNOŚCI, OBRONA
    PRZED WYPALENIEM ZAWODOWYM
    ETYKA W BIZNESIE
    OCENA UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH SPRZEDAWCÓW
    SYSTEMY WYNAGRADZANIA SPRZEDAWCÓW

Inne informacje związane z administracja personelem

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |