Studia Podyplomowe - Marketing usług finansowych - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem UW - Uniwersytet Warszawski

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Marketing usług finansowych - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w instytucjach finansowych. Studia nie tylko przyczynią się do poszerzenia wiedzy uczestników w obszarze marketingu usług finansowych, ale również stworzą szerszą perspektywę – marketing a finanse, marketing a zarządzanie personelem, marketing a nowoczesne technologie.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Wymagane dokumenty:

    * odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
    * kwestionariusz osobowy
    * kserokopia dowodu osobistego
    * 3 fotografie o formacie 37 x 52 mm
    * deklaracja płatności
  • Szczegółowe informacje
    Sylwetka absolwenta
    Absolwenci tych studiów podyplomowych powinni posiąść następujące umiejętności:


    - Identyfikowania oraz interpretowania szans i możliwości rynkowych na rynku usług finansowych
    - Programowania działań marketingowych na różnych rynkach usług finansowych z uwzględnieniem ich specyfiki
    - Kierowania pracą zespołów ludzkich (pionach marketingowych i sprzedażowych)
    - Prowadzenia negocjacji i współpracowania z partnerami instytucji finansowych (np. klientami, agentami, brokerami, agencjami badań marketingowych, agencjami reklamowymi)
    - Posługiwania się współczesnymi technologiami informatycznymi i telekomunikacyjnymi, wspierającymi działalność marketingową instytucji finansowej

    Ponadto powinien być on świadomy odpowiedzialności etycznej i społecznej związanej z wykonywaniem zawodu menedżera
    Program

    - Integracyjny trening psychologiczny (prof. M. Dobrzyński),
    - System finansowy gospodarki (prof. M. Górski),
    - Bankowość (prof. M.Górski),
    - System ubezpieczeń (prof. A. Sopoćko),
    - Instytucje i prawo finansowe (prof. A.Majchrzycka-Guzowska, doc.dr P.Sokół),
    - Podstawy marketingu usług finansowych (prof. G. Karasiewicz),
    - Efektywna komunikacja z zasadami sztuki prezentacji (dr M. Trojanowski),
    - Negocjacje (prof. R. Rządca),
    - Budżetowanie z elementami finansów (doc. dr A. Rutkowski),
    - Systemy informacyjne w usługach finansowych (prof. J. Kisielnicki),
    - Internet w usługach finansowych (prof. W. Chmielarz),
    - Etyka w biznesie (dr T. Ochinowski),
    - Badania marketingowe na rynku usług finansowych (dr M. Skorek),
    - Proces świadczenia usług finansowych (mgr K. Podstawka),
    - Zintegrowana komunikacja marketingowa w instytucjach finansowych (dr M. Trojanowski),
    - Zarządzanie tożsamością marketingową instytucji finansowej (dr A. Wilczak),
    - Public Relations w instytucjach finansowych (dr M. Trojanowski),
    - Zarządzanie personelem sprzedażowym w instytucjach finansowych (doc. dr K. Cybulski),
    - Plan marketingowy produktów finansowych (mgr K. Podstawka).

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |