Studia Podyplomowe - Marketing produktów farmaceutycznych - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem UW - Uniwersytet Warszawski

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe - Marketing produktów farmaceutycznych - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w przedsiębiorstwach farmaceutycznych.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Wymagane dokumenty: * odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych * kwestionariusz osobowy * kserokopia dowodu osobistego * 3 fotografie o formacie 37 x 52 mm * deklaracja płatności
  • Szczegółowe informacje
    Sylwetka absolwenta
    Absolwenci tych studiów podyplomowych powinni posiąść następujące umiejętności:

    - Identyfikowania oraz interpretowania szans i możliwości rynkowych na rynku produktów farmaceutycznych;
    - Programowania działań marketingowych dla produktów farmaceutycznych z uwzględnieniem ich specyfiki;
    - Projektowania działań marketingowych na podstawie informacji farmaceutyczno-medycznej i rynkowej.
    - Kierowania pracą zespołów ludzkich (pionach marketingowych i sprzedażowych) w przedsiębiorstwach farmaceutycznych;
    - Prowadzenia negocjacji i współpracowania z partnerami przedsiębiorstwa farmaceutycznego
          (np. lekarze, apteki, szpitale, pacjenci, Ministerstwo Zdrowia);
    - Posługiwania się współczesnymi technologiami informatycznymi i telekomunikacyjnymi, wspierającymi działalność marketingową przedsiębiorstwa farmaceutycznego;
    - Ponadto powinien być on świadomy odpowiedzialności etycznej i społecznej związanej z wykonywaniem zawodu menedżera.

    Program

    - Integracyjny trening psychologiczny,
    - Podstawy mikro i makroekonomii,
    - Rynek farmaceutyczny,
    - Ekonomiczne i organizacyjne aspekty funkcjonowania ochrony zdrowia w Polsce,
    - Podstawy prawne funkcjonowania rynku farmaceutycznego,
    - Polityka lekowa państwa,
    - Podstawy marketingu,
    - Zarządzanie technologiami i innowacjami w przemyśle farmaceutycznym,
    - Budżetowanie z elementami finansów,
    - Efektywna komunikacja z zasadami sztuki prezentacji,
    - Negocjacje,
    - Podstawy farmakologii,
    - Badania kliniczne leków
    - Informacja farmaceutyczno-medyczna,
    - Farmakoekonomia,
    - Badania marketingowe w farmacji,
    - Zarządzanie marką w zależności od fazy życia produktu,
    - Plan marketingowy w firmie farmaceutycznej,
    - Organizacja i zadania pionu marketingu firmy farmaceutycznej,
    - Efektywna współpraca działu marketingu z innymi pionami funkcjonalnymi w firmie,
    - Projektowanie i zarządzanie dystrybucją,
    - Zarządzanie działem sprzedaży,
    - Techniki sprzedaży,
    - Zintegrowana komunikacja marketingowa (Promocja i reklama w firmie farmaceutycznej),
    - Public Relations w przemyśle farmaceutycznym,
    - Etyka w biznesie.

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |