STUDIA PODYPLOMOWE - MARKETING - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły STUDIA PODYPLOMOWE - MARKETING - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Celem studiów jest przekazanie i usystematyzowanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing, jak również wiedzy dotyczącej zasad marketingowych i zachowań na eurorynku w okresie wchodzenia do UE. Studia te dają również wiedzę i umiejętności formułowania strategii marketingowych dla działania firm na jednolitym rynku wewnętrznym Unii Europejskiej. Na zajęciach wiele uwagi poświęca się zagadnieniom stosowania zasad i reguł marketingu w praktyce (instrumentów marketingu-mix), badań marketingowych oraz analiz i technik wspomagających tę działalność i umożliwiających skuteczne zarządzanie marketingiem w firmie zorientowanej rynkowo.
  • Profil słuchacza / wymogi
    -osoby pracujące lub zamierzające pracować w działach marketingu, -osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, -pracownicy średniego szczebla menedżerskiego, -osoby tuz po studiach chcące swoja przyszłość związać z marketingiem.
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów

    1.    Zachowania konsumentów na rynku
    2.    Prawna ochrona rynku i konsumenta
    3.    Podstawy marketingu
    4.    Analiza rynku
    5.    Badania marketingowe
    6.    Zarządzanie marketingiem
    7.    Planowanie działalności marketingowej
    8.    Komputerowe systemy wspomagające decyzje marketingowe
    9.    Zarządzanie relacjami z klientem
    10.    Profesjonalna obsługa klienta - sztuka sprzedaży
    11.    Marketing na rynku dóbr i usług przemysłowych
    12.    Marketing międzynarodowy
    13.    Rynek UE
    14.    Europejskie prawo konsumenckie
    15.    Różnice międzykulturowe
    16.    Komunikacja w zespole
    17.    Negocjacje
    18.    E-marketing
    19.    Kulturowe uwarunkowania marketingu
    20.    PR regionu
    21.    Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
    22.    Reklama
    23.    Perswazja w reklamie
    24.    Współpraca z agencjami reklamowymi
    25.    Reklama zewnętrzna
    26.    Public Relations
    27.    Zarządzanie marką
    28.    Programy lojalności
    29.    Marketing wystawienniczy
    30.    Zarządzanie działem sprzedaży
    31.    Merchandising
    32.    Praktyka marketingu
    33.    Seminarium

Inne informacje związane z marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |