Studia Podyplomowe - Marketing - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podyplomowe - Marketing - Zaoczne - Białystok - Podlaskie

  • Cele
    Celem studiów jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat organizowania, prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki oraz kontroli skuteczności podjętych działań.


    W trakcie zajęć opisane zostaną zagadnienia dotyczące strategicznych i operacyjnych instrumentów marketingu, a także praktyczne metody i narzędzia umożliwiające dobór i zastosowanie najbardziej efektywnych i nowoczesnych metod dotarcia do klienta.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia skierowane są do osób pracujących w komórkach marketingowych i działach sprzedaży, menedżerów marketingowych, osób prowadzących działalność gospodarczą, przedstawicieli handlowych, osób pragnących podjąć pracę w marketingu.
  • Szczegółowe informacje
    1 Podstawy zarządzania marketingowego
    2 Relacje business to business (B2B)
    3 Relacje business to klient (B2C)
    4 Analiza rynku
    5 Strategie komunikacyjne
    6 Techniki sprzedaży
    7 Prawne aspekty w marketingu
    8 Produkt, usługa w marketingu
    9 Dystrybucja w marketingu
    10 Metody i techniki wyznaczania cen
    11 Internet w marketingu
    12 Planowanie i organizowanie działań promocyjnych
    13 Zarządzanie personelem handlowym
    14 Marketing w działalności gospodarczej
    15 Działania marketingowe na rynkach zagranicznych
    16 Budżet marketingu
    17 Efektywność działań marketingowych
    18 Wsparcie informatyczne w marketingu – CorelDraw Graphics Suite X4 PL
    19 Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z marketing strategiczny

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |