Zajęcia odbywać się będą z podziałem na dwa bloki tematyczne:
- Podstawy wiedzy o biznesie (terminologia fachowa) 100 godz.
Podstawowe pojęcia związane z biznesem zostały zawarte w bloku tematycznym składającym się z następujących przedmiotów:
a. Marketing
b. Negocjacje
c. Finanse i bankowość
d. Badania rynkowe i marketingowe
e. Kształtowanie wizerunku firmy
f. Zarządzanie zasobami ludzkimi
W wyniku zaliczenia ww. bloku przedmiotów słuchacze poznają podstawowe zjawiska ekonomiczne w języku obcym, a więc połączą kompetencję merytoryczną z językową. W szczególności uczestnicy studium będą rozumieć i stosować ze zrozumieniem terminologię fachową związaną z funkcjonowaniem w biznesie.
- Komunikacja w biznesie (blok językowy) 100 godz.
W skład bloku językowego wchodzą niżej wymienione przedmioty:
a. Język biznesu – podstawy językowe
b. Język spotkań, narad i konferencji
c. Język prezentacji
d. Język negocjacji
e. Korespondencja handlowa
f. Formularze, druki i dokumenty handlowe
g. Tłumaczenie tekstów specjalistycznych
h. Angielsko-polska terminologia biznesu
Tematyka tego bloku nawiązuje do ,,Podstaw wiedzy o biznesie”. Słuchacz będzie miał okazję zapoznać się z konkretnymi sytuacjami występującymi w biznesie. Wykłady, ćwiczenia i treningi z terminologii fachowej: prowadzone częściowo w języku polskim, a częściowo w języku angielskim ze szczególnym uwzględnieniem: rozumienia ze słuchu, swobodnej konwersacji i umiejętności pisania.
Czas trwania studiów: 2 semestry - 200 godzin
Kryteria przyjęć: dyplom ukończenia studiów wyższych (magisterskich lub licencjackich) przyjęcia wg kolejności złożenia niezbędnych dokumentów