Studia Podyplomowe - Internet w Działalności Przedsiębiorstwa - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podyplomowe - Internet w Działalności Przedsiębiorstwa - Zaoczne - Chorzów - Śląskie

  • Cele
    Internet rozwija się na całym świecie niezwykle szybko. Rozwój ten najwyraźniej widoczny jest w wykorzystaniu sieci do działalności handlowo – usługowej, prowadzenia działań marketingowych, elektronicznej obsługi klienta, prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem sklepu wirtualnego jak i również dostarczania wszelakich usług elektronicznych. Za sprawą Internetu podmioty rynkowe otrzymują do ręki nowe narzędzia oddziaływania na dostawców/nabywców. Pojawiają się, więc zupełnie nowe możliwości prowadzenia działań handlowych i marketingowych.
    Celem studiów podyplomowych jest przybliżenie możliwości wykorzystania Internetu w działalności przedsiębiorstwa poprzez zwrócenie uwagi na najnowsze trendy w handlu elektronicznym, komunikacji w Internecie, prowadzeniu badań marketingowych poprzez Internet oraz przybliżenie strategii marketingowych w sieci.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Słuchaczem podyplomowych studiów specjalistycznych może być każdy absolwent wyższej uczelni o dowolnym profilu i specjalności. Studia podyplomowe „Internet w działalności przedsiębiorstwa” skierowane są do pracowników działów IT, menedżerów oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za nowoczesny rozwój przedsiębiorstwa, chcących pogłębić swoją wiedzę z zakresu wykorzystania Internetu w przedsiębiorstwie.
  • Tutuł uzyskany
    Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP.
  • Szczegółowe informacje
    Internet w Działalności Przedsiębiorstwa

    Studia odbywają się w soboty i niedziele; wykład interaktywny, warsztatyrozwiązywanie studiów przypadku, praca w grupach; egzamin.

    Program:

      Część wprowadzająca
    • Trening interpersonalny
    • Autoprezentacja i sposoby walki ze stresem
      Część specjalizacyjna
    • Podstawy przedsiębiorczości
    • Internet w marketingu
    • Komunikacja w Internecie
    • e-PR
    • Handel elektroniczny
    • Elektroniczna obsługa klienta
    • Kreowanie lojalności klienta przez e-marketing
    • Prowadzenie badań marketingowych w Internecie
    • Zarządzanie projektem e-marketingowym
    • Technologie internetowe
    • Projektowanie aplikacji internetowych
    • Internet a prawo

Inne informacje związane z marketing internetowy, e-biznes

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |