International Business and Management
Przedmioty zgłaszane i realizowane w ramach ścieżki anglojęzycznej mogą obejmować wszystkie z przedmiotów realizowanych w ramach studiów dziennych. W roku akademickim 2005/2006 lista przedmiotów obejmuje:
No. Course Title Lecturer Number of Hours ECTS credits ECTS code
1 Business Plan mgr Tomasz Zieliński 30 4 E-BP
2 Financial Analysis mgr Aleksandra Tarasek 15 2 E-FA
3 International and Domestic Market Research dr Mirosława Malinowska 30 4 E-IDMR
4 International Business dr Anna Adamus-Matuszyńska 30 4 E-IB
5 International Management dr Aleksandra Nizielska 30 4 E-IM
6 International Marketing dr Mirosława Malinowska 30 4 E-IMAR
7 Marketing in Trade and Services dr Barbara Kucharska 15 2 E-MTS
8 Nonprofit Sector and Local Economy mgr Tomasz Zieliński 15 2 E-NSLE
9 Project Evaluation dr Adam Drobniak 15 2 E-PE
10 Promotion and Advertising dr Mirosława Malinowska 30 4 E-PA
11 Public Relations dr Anna Adamus-Matuszyńska 30 4 E-PR
12 Real Estate Economics mgr Adam Polko 15 2 E-REE
13 Strategic Management mgr Tomasz Zieliński 30 4 E-SM
14 Studies, analysis, projects 15 2-10 E-SAP
15 Seminar 15 4 E-S
Uruchomienie danego przedmiotu w ramach ścieżki anglojęzycznej następuje na podstawie wielkości zainteresowania tym przedmiotem przez studentów studiów dziennych oraz studentów uczelni zagranicznych.
Przedmioty w ramach ścieżki anglojęzycznej posiadają identyczny lub zbliżony wymiar godzinowy i merytoryczny jak przedmioty realizowane w języku polskim.
W przypadku wyboru przez studenta GWSP przedmiotu prowadzonego w języku angielskim tożsamego z przedmiotem prowadzonym w języku polskim w ramach studiowanego przez niego kierunku/specjalności, student zachowuje prawo zaliczenia tego przedmiotu w języku angielskim bez konieczności zaliczenia tego przedmiotu w języku polskim.
Porównywalność przedmiotów prowadzony w języku angielskim
z przedmiotami prowadzonymi w języku polskim:
No. Course title in the frame of: "International Business and Management" Programme Nazwa przedmiotu w języku polskim
1 Business Plan Planowanie biznesu
2 Financial Analysis Analiza finansowa
3 International and Domestic Market Research Międzynarodowe i krajowe badania rynkowe
4 International Business Biznes międzynarodowy
5 International Management Zarządzanie międzynarodowe
6 International Marketing Marketing międzynarodowy
7 Marketing in Trade and Services Marketing w handlu i usługach
8 Nonprofit Sector and Local Economy Sektor niepubliczny i gospodarka lokalna
9 Project Evaluation Metody wyceny projektów gospodarczych
10 Promotion and Advertising Promocja i reklama
11 Public Relations Public relations
12 Real Estate Economics Gospodarka nieruchomościami
13 Strategic Management Zarządzanie strategiczne
Student GWSP może również wybrać przedmioty prowadzone w języku angielskim, które nie znajdują swoich odpowiedników w przedmiotach kierunkowych / specjalnościowych prowadzonych w języku polskim. Zaliczenie tego rodzaju przedmiotów traktowane jest fakultatywnie.
Ze względu na przyjazdy do GWSP studentów i nauczycieli zagranicznych w ramach programu Socrates-Erasmus w semestrze letnim, ścieżka angielska począwszy od 2006 roku będzie prowadzona wyłącznie w semestrze letnim.