STUDIA PODYPLOMOWE - EUROPEJSKIE STUDIA MENEDŻERSKIE - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły STUDIA PODYPLOMOWE - EUROPEJSKIE STUDIA MENEDŻERSKIE - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Celem studiów jest kształcenie kadry menedżerskiej dużych i małych przedsiębiorstw handlowych, usługowych, produkcyjnych współpracujących z partnerami zagranicznymi. Studia te, nazywane również "polskie MBA", mają charakter interdyscyplinarny-słuchacz jest stopniowo wprowadzany w tajniki zarządzania, od elementów psychologii i komunikowania, poprzez zarządzanie strategiczne, prawo gospodarcze, po aspekty marketingu i handlu międzynarodowego. Dodatkowym atutem tych studiów są zajęcia z języka angielskiego - Business English.
  • Profil słuchacza / wymogi
    - osoby zajmujące samodzielne stanowiska w korporacjach międzynarodowych, odpowiedzialne za działalność na rynku europejskim, - kadra menedżerska małych i średnich przedsiębiorstw planujących ekspansję na rynki zagraniczne
  • Szczegółowe informacje
    Europejskie studia menadżerskie

    Program studiów

    1.    Podstawy psychologii zarządzania

    Elementy psychologii zarządzania
    Rozwiązywanie konfliktów
    Podstawy komunikowania w zarządzaniu
    Podstawy negocjacji

    2.    Wybrane zagadnienia prawne

    Elementy prawa gospodarczego
    Postępowanie cywilne w sprawach gospodarczych
    Prawna ochrona rynku i konsumenta
    Prawo podatkowe
    Europejskie prawo gospodarcze
    Prawne aspekty integracji europejskiej

    3.    Rachunkowość i finanse

    Międzynarodowe standardy rachunkowości
    Analiza i planowanie finansowe
    Rachunkowość zarządcza
    Rynki finansowe

    4.    Zarządzanie strategiczne

    Istota zarządzania i planowania strategicznego, analiza i kontrola strategiczna
    Koncepcja strategicznego zarządzania korporacją
    Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
    Zarządzanie personelem w warunkach UE
    Metodologia audytu wewnętrznego
    Nadzór korporacyjny

    5.    Handel międzynarodowy

    Ubezpieczenia w handlu międzynarodowym
    Zasady i narzędzia regulacji w handlu międzynarodowym
    Integracja walutowa w UE
    Rodzaje i struktury przedsiębiorstw międzynarodowych
    Zarządzanie jakością

    6.    Marketing

    Marketing
    Badania marketingowe
    Zarządzanie relacjami z klientem
    Public Relations
    Praktyczne aspekty zarządzania zespołem sprzedaży
    Wizerunek menedżera
    Różnice międzykulturowe
    Negocjacje międzynarodowe
    Odpowiedzialność społeczna biznesu

    7.    Wykorzystanie sieci komputerowych w zarządzaniu

    Zastosowanie badań operacyjnych w przedsiębiorstwie, gra decyzyjna TEES-6
    Zastosowanie Internetu w zarządzaniu

    8.    Business English
    9.    Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z mba - master of business administration

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |