Szczegóły Studia Podyplomowe - Animacja Kultury, Rekreacji i Turystyki - Zaoczne - Chorzów - Śląskie
-
Cele
Studia mają na celu zapoznanie słuchaczy z metodami zarządzania instytucjami kultury, rekreacji i turystyki. Ponadto wykształcenie umiejętności niezbędnych do efektywnego prowadzenia samodzielnych projektów i przedsięwzięć związanych z kulturą, rekreacją i turystyką, oraz organizowania form spędzania czasu wolnego. Studia pozwolą na zdobycie profesjonalnych kwalifikacji menedżerskich związanych z zarządzaniem instytucjami kultury, rekreacji i turystyki. Po ich ukończeniu słuchacze będą przygotowani do uruchomienia własnej działalności gospodarczej (przedsiębiorstwa rozrywkowego, ośrodka sportowego, impresariatu artystycznego, biura podróży, hotelu, fundacji, stowarzyszenia).
-
Profil słuchacza / wymogi
Słuchaczem podyplomowych studiów może być każdy absolwent wyższej uczelni o dowolnym profilu i specjalności, który chce pogłębić wiedzę i zdobyć umiejętności menedżerskie. Studia w szczególności skierowane są do osób zarządzających lub planujących zarządzać w przyszłości placówkami, kultury, turystyki i rekreacji, pracowników samorządów lokalnych zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju imprez kulturalnych, rekreacyjnych, pracowników starostw, urzędów wojewódzkich zatrudnionych w komórkach organizacyjnych zajmujących się sferą kultury, turystyki i rekreacji, oraz osób wiążących swoją przyszłość zawodową z tą dziedziną życia społecznego.
-
Tutuł uzyskany
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP.
-
Szczegółowe informacje
Animacja Kultury, Rekreacji i Turystyki
Program:
- Ekonomika kultury, rekreacji i turystyki
- Rynek kultury, rekreacji i turystyki w Polsce
- Ekonomika i infrastruktura czasu wolnego
- Podstawy turystyki
- Zarządzanie instytucjami kultury, rekreacji i turystyki
- Zachowania podmiotów rynkowych
- Badania rynku kultury, rekreacji i turystyki
- Finansowanie instytucji kultury, rekreacji i turystyki
- Marketing w kulturze i turystyce
- Promocja kultury, rekreacji i turystyki
- Sponsoring
- Internet w kulturze, rekreacji i turystyce
- Negocjacje
- Obsługa klienta
- Etykieta menedżera
- Organizacja imprez kulturalnych i rekreacyjnych