Studia Podyplomowe - Animacja Kultury, Rekreacji i Turystyki - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podyplomowe - Animacja Kultury, Rekreacji i Turystyki - Zaoczne - Chorzów - Śląskie

  • Cele
    Studia mają na celu zapoznanie słuchaczy z metodami zarządzania instytucjami kultury, rekreacji i turystyki. Ponadto wykształcenie umiejętności niezbędnych do efektywnego prowadzenia samodzielnych projektów i przedsięwzięć związanych z kulturą, rekreacją i turystyką, oraz organizowania form spędzania czasu wolnego. Studia pozwolą na zdobycie profesjonalnych kwalifikacji menedżerskich związanych z zarządzaniem instytucjami kultury, rekreacji i turystyki. Po ich ukończeniu słuchacze będą przygotowani do uruchomienia własnej działalności gospodarczej (przedsiębiorstwa rozrywkowego, ośrodka sportowego, impresariatu artystycznego, biura podróży, hotelu, fundacji, stowarzyszenia).
  • Profil słuchacza / wymogi
    Słuchaczem podyplomowych studiów może być każdy absolwent wyższej uczelni o dowolnym profilu i specjalności, który chce pogłębić wiedzę i zdobyć umiejętności menedżerskie. Studia w szczególności skierowane są do osób zarządzających lub planujących zarządzać w przyszłości placówkami, kultury, turystyki i rekreacji, pracowników samorządów lokalnych zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju imprez kulturalnych, rekreacyjnych, pracowników starostw, urzędów wojewódzkich zatrudnionych w komórkach organizacyjnych zajmujących się sferą kultury, turystyki i rekreacji, oraz osób wiążących swoją przyszłość zawodową z tą dziedziną życia społecznego.
  • Tutuł uzyskany
    Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP.
  • Szczegółowe informacje
    Animacja Kultury, Rekreacji i Turystyki

    Program:

    • Ekonomika kultury, rekreacji i turystyki
    • Rynek kultury, rekreacji i turystyki w Polsce
    • Ekonomika i infrastruktura czasu wolnego
    • Podstawy turystyki
    • Zarządzanie instytucjami kultury, rekreacji i turystyki
    • Zachowania podmiotów rynkowych
    • Badania rynku kultury, rekreacji i turystyki
    • Finansowanie instytucji kultury, rekreacji i turystyki
    • Marketing w kulturze i turystyce
    • Promocja kultury, rekreacji i turystyki
    • Sponsoring
    • Internet w kulturze, rekreacji i turystyce
    • Negocjacje
    • Obsługa klienta
    • Etykieta menedżera
    • Organizacja imprez kulturalnych i rekreacyjnych

Inne informacje związane z organizacja turystyki

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |