Studia Licencjackie - Zarządzanie i Marketing w Firmie - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Licencjackie - Zarządzanie i Marketing w Firmie - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Program studiów na tym kierunku obejmuje szerokie spektrum specjalności , stwarzając tym samym duże możliwości indywidualizacji studiów. Przewidziane są do wyboru studentów specjalności „twarde”, oparte o wiedzę z zakresu finansów, bankowości, rachunkowości, inwestycji i nieruchomości, a także specjalności „miękkie”, w większym stopniu nakierowane na wiedzę społeczno-humanistyczną, obejmującą problematykę z zakresu socjologii, psychologii, komunikacji, etyki, itp. Studia na wszystkich specjalnościach obejmują 6 semestrów zajęć dydaktycznych i kończą się uzyskaniem tytułu licencjata.
  • Szczegółowe informacje

    Kwalifikacje absolwenta:

     

    Absolwenci posiadają wiedzę i umiejętności do pełnienia różnorakich funkcji w sferze zarządzania organizacjami, zespołami ludzkimi, nawiązywania kontaktów i negocjowania warunków kontraktów, opracowywania planów i analiz marketingowych, organizowania szkoleń i konferencji, przygotowywania kampanii reklamowych. Mogą podejmować pracę w przedsiębiorstwach, organizacjach non-profit, bankach i instytucjach publicznych: w działach handlowych i marketingowych, biurach zarządów firm, działach kadr. W szczególności przygotowani są do prowadzenia własnych, rodzinnych firm.

     

    Ważniejsze przedmioty:

     

    • Zachowania organizacyjne
    • Zarządzanie projektami
    • Zarządzanie jakością
    • Informatyka w zarządzaniu

    • Badania marketingowe / finanse przedsiębiorstw

    • Procesy informacyjne w zarządzaniu

    • Systemy wspomagania decyzji, gry decyzyjne

    • Przedsiębiorczość – firma symulacyjna

    • Rachunkowość menedżerska

    • Zarządzanie strategiczne i marketingowe

    • Controlling w firmie

    • PR i media

    • Komunikacja i negocjacje – warsztaty menedżerskie

    • Reklama

    • Couching – warsztaty praktyczne

    • Psychologia sprzedaży

    • Przywództwo i zarządzanie zespołem

    • Psychologia menedżerska i psychologia pracy

    • Dziennikarstwo ekonomiczne – warsztaty praktyczne

    • Transport i logistyka

    • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne – warsztaty praktyczne

    • Korespondencja i administracja biurowa

    • International business (w języku angielskim)

Inne informacje związane z zarządzanie firmą

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |